hukommelse på HTC One X/sikkert også andre telefoner

Diverse d.  23. oktober. 2013, skrevet af Aggie
Vist: 17554 gange.

Aggie

Superbruger
Tilføjet:
23-10-2013 19:14:24
Svar/Indlæg:
188/40
Kan det virkeligt passe at hvis man er sådan en som mig som godt kan lide at have en del apps installeret på telefonen så kan man nå grænsen inden den egentligt er nået?

mit problem er dette:

min one x har jo 32 gb hukommelse og noget af det er jo beregnet til Android systemet samt diverse HTC apps og tilbage har jeg 25 gb hukommelse.

jeg har en hel del spil til android som jeg vil installere men jeg når hurtigt grænsen pga der ikke er mere plads selvom jeg stadig har mindst 10 gb plads på telefonen.

som jeg ser det har HTC partitioneret telefonen med 6-7 gb på en partition og resten på en anden.. hvorfor det så kun er på de 6-7 gb jeg kan installere apps forstår jeg ikke.

kan alt dette omgås så jeg kan installere alle mine spil uden at skulle lave en custom rom?

og er dette også sådan det fungerer på andre mærker såsom Samsung/Huawei eller LG?

og til jeres info så har jeg fået de fleste mange android spil via Humble bundles og andre bundles
unnamet

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
23-10-2013 19:36:02
Svar/Indlæg:
5258/240
Soeg paa play store efter app to sd

Saa kommer der flere apps frem der flytter dine apps til dit hukommelseskort og dermed frigiver plads paa din lille partition

Aggie

Superbruger
Tilføjet:
23-10-2013 21:58:33
Svar/Indlæg:
188/40
det lyder godt (=

vil jeg kigge nærmere på