jeg er meget omhyggeligt med mine penge, og bruger dem ikke hvis jeg ikke er sikker på at jeg har dem, så jeg vil ikke sige at jeg er i noget problem, jeg lever ude på min su, kan gå i byen og jeg kan godt spare op, det handler bare om prioritering, der er alt for mange unge der klager over deres SU, og siger at de ikke kan få det til at løbe rundt, det kan jeg NEMT, derfor synes jeg efterhånden at det er på tide at forkæle mig lidt, da jeg lige nu bare sidder ved en gammel lorte bærbar der ikke kan holde 60 FPS i lol, og i Diablo 3, lagger den max, selvom alt er på det laveste, men det kan godt klare skole arbejdet, derfor køber jeg en stationær til at være her hjemme, og jeg ved at det er overkill det der er i den, men om 2 år er der ingen der ved om den overhovedet kan følge med, teknologien går stærkt fremad, men jeg vil overveje om det skal være det du sendte eller det jeg sendte, selvom jeg hælder mest til det jeg fandt frem til, da det kan holde længere, og jeg så kan vente længere tid med at skulle opgradere min computer (: