Jeg overvejer at få mig et ekstra GTX670 og køre SLI på mit mATX board. Det betyder at de kommer til at sidde meget tæt. Vil der være et problem med det? Jeg vil så flytte mit system over i et ATX kabinet (Nanoxia DS1 el. lign.), da mit nuværende er for småt til at køre dem i SLI.
Mhh, jeg tvivler nu lidt på at DC2'eren skulle give anledning til problemer. Det kan måske nok resultere i noget uønsket turbulens mellem kortene, men ellers tror jeg fint det går an.
Mine forhenværende to GTX670'ere var Twin Frozr fra MSI og der var netop lidt turbulens - pga. kølerens design.
Jeg vil bare helst undgå reference køleren, i forhold til lydniveauet.
Det hjælper ikke meget fordi, hvis de kort sidder "sandwiched" med f.eks Windforce eller TwinFrozr køler så bliver varmen fra kortene blot dumpet ud kabinettet og især varmen fra nederste kort bliver dumpet på det øverste kort og så bliver det varmere og så bliver rpm'en skudt i vejret og larmer det endnu mere, fordi det skal hive meget mere luft ind som ikke er mættet af varme for at kunne køle GPU'en.
Hvis der blot er 1.5cm mellem kortene så ville ovennævnte slet ikke blive et problem.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 25-10-2013 10:54:29.