Det var da bestemt en pris der er til at føle på, jeg troede den ville koste det dobbelte.
Desværre har jeg ikke lyst til at downgrade til 1920x1080 fra 1920x1200, og har heller ikke lige behovet for 240 Hz, 120Hz ville passe mig fint når jeg endda opgradere skærm - for Counter-Strike som jeg plejer at spille har jeg kun krav om +120 FPS.
Vent lidt, understøtter skærmen stadig kun 120Hz input?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MadsAG d. 30-10-2013 11:39:45.
Jeg magter bare ikke at sidde foran en skærm med 1080p mere.. Det er virkeligt skod at arbejde på. Til gaming det sikkert fint, men det er godt nok ikke det primære min maskine bliver brugt til idag :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af las d. 30-10-2013 11:39:57.
Hmm.. er det bare mig der har noteret mig at skærmen kan opdatere 240 gange i sekundet men den kan kun modtage 120 opdateringer i sekundet fra grafikkortet?
Hmm.. er det bare mig der har noteret mig at skærmen kan opdatere 240 gange i sekundet men den kan kun modtage 120 opdateringer i sekundet fra grafikkortet?
Nej - men så læste vi, at: "EIZO's Turbo 240 converts 120 Hz input signals to 240 Hz for a refresh rate double that of conventional gaming monitors so you can enjoy the smoothest motion display yet for first-person shooter, racing, and other fast-action genres."
Hvis man har et toptunet grafikkort skal man vel også have en skærm der passer - ikke at forstå jeg anbefaler Eizo´en men en go´ skærm skal man jo have.
#12 det jeg mente var såmænd bare at det blot er en 120Hz skærm (med backlight scanning), og ikke 240Hz skærm. Den anden "mode" hvor den blot viser de samme pixels 2 gange efter hinanden, det får man jo velsagtens ikke meget ud af?