Nogle andre der har preordered BF4 på G2Play? Fik besked om de ville sende key d. 30/11 men har enndu ikke fået min key. Er her andre som har fået deres key fra G2Play ?
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af mbm d. 31-10-2013 07:38:44.
#3 ja måske lidt underligt. Men det produkt jeg købte var på en anden side end den den anden battlefield premium edition, fordi jeg fik speciel rabat igennem siden level battlefield.
Der var vidst 100 nøgler til en speciel nedsat pris, og der formoder jeg måske at de så har givet nøgler til denne gruppe først. Det kunne det ihvertfald godt tyde på. :)
We want to apologize for the service interruptions last night. On the top of the very heavy traffic we experienced strong hacker attack. We are back online now and ready to serve you again. Thank you for understanding. In case you still experience problems connecting to our store you can use our partner store kinguin.net.
Dear Customers, We have hard attacks on our website from certain competitors. Our engineers work on stabilizing it. We regret that you have to go through all this during the release of Battlefield 4. Our automated system is going on with sending the keys and our support is struggling to keep up with the complaints. The system will be working during the night as well. Check your e-mail in the morning for your key. We are sorry for the inconvenience!
Nogle andre der har preordered BF4 på G2Play? Fik besked om de ville sende key d. 30/11 men har enndu ikke fået min key. Er her andre som har fået deres key fra G2Play ?
Der er nu også stadig et stykke tid til 30/11, men underligt alligevel.
Jeg har aldrig oplevet at G2play ikke leverer. De har været forsinket op til flere gange hvor jeg har bestilt, men de har altid været nemme at komme i kontakt med. :)