Underlige farver efter 5 min i mit spil

Spil d.  01. november. 2013, skrevet af Senosk
Vist: 16498 gange.

Senosk

Overclocker
Tilføjet:
01-11-2013 02:23:44
Svar/Indlæg:
233/38
Det er sådan, at jeg røvkeder mig på min højskole når vi har fri, så ynder jeg jo gerne at spille et spil eller to.
Da jeg ikke sidder med jordens stærkeste computer, Lenovo SL510 (en af skolens mange bærbare), så sidder jeg og spiller gamle spil.

Jeg har så endelig fået fat på Chris Sawyer's Locomotion, som jeg altid har elsket.
Jeg sad og hyggede mig med spillet i 3-4 min, så kom der pludselig underlige fucked op farver på skærmen, som I kan se på billedet herunder.

Forklaring på billedet:
1. Normale farver som spillet skal have.
2. Unormale farver som dukker op efter 3-4 minutters spil.

Jeg går så ud af spillet og ind i spillet, så er der ingen problemer, lige indtil jeg har spillet i 3-4 minutter. Jeg forstår ikke hvorfor :S Jeg har spillet spil som Knights Of Honor, SimCity 4, Battlefield 1942 og gamle DOS-spil uden grafikken failer. Det er kun når jeg spiller dette spil samt Cossacks og AoE II.

Maskinen jeg bruger er en Windows XP maskine, som er fuldt opdateret (horray!). Jeg har højreklikket på spillets genvej og sat den til "Kør dette program i kompatibilitetstilstand for: Windows 98/Windows ME". Jeg ændrede kompatibiliteten til Windows 98/ME efter den gik amok med farverne i første omgang i håb om at det hjalp, men niksen. Efter den gik amok anden gang med farverne, så satte jeg den til "Kør med 256 farver", men det har ligeledes ikke hjulpet. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre nu.

Jeg har før spillet Chris Sawyer's Locomotion på en meget ældre computer, en der blev købt i 2004 (som jeg ikke har længere), end den jeg sidder ved nu, der havde jeg ingen problemer med det.

Så hvad kan jeg gøre? :c

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Senosk d. 01-11-2013 02:24:37.
cellkill

Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2013 16:33:22
Svar/Indlæg:
246/26
I windows gå fra 32bit til 16bit