Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2013 17:22:12
Svar/Indlæg:
608/79
Min elskede pc tog hovedsikringen i huset , noget jeg aldrig før har prøvet så jeg mangler hjælp til muglig fejlsøgning . 😕
Hvad jeg ved lige pt .
Strøforsyning er brændt af .
Har prøvet at teste bundkort med en en ældre Lcpower strøforsyning , På bundkortet er der en del lamper som lyser op men når jeg forsøger at starte op kører strøforsyning ikke den siger en lyd som den ikke skal sige ( er mugligvis ved at brænde af også ) Så jeg kan ikke få Cpuen og bundkort til at køre .
Mit Hd 9950 Grafikkort Harddiske fejler intet har ikke testet ram endnu .
Jeg har dog en Phenom II x 3 og et Bundkort + ram til at ligge så jeg er oppe og køre igen med den LcPower strøforsyning som jo ikke kunne starte den muglige defekte Bundkort/ Cpu med .
Hvad tror i er Bundkort stået Af eller er det Cpuen en Phenom II x 4 960 T som var unlocket ( Til 6 kerner ) da det skete .
Jeg Spillede da det skete så Cpu og grafikkort og strøforsyning har været belastet en del da det skete .
Har før mistet en strøforsyning uden efterfølgende defekte dele til følge , Hvad tror i kan være sket .
Hvordan tester jeg de muglige defekte dele da jeg jo har et andet bundkort til test . ( Jeg ved jo ikke om det er cpu eller bundkort den er gal med )
Kan jeg teste den muglige defekte cpu uden at den evt brænder det andet bundkort af . eller kan jeg tage den cpu som intet fejler og teste i det muglige brændte bunkort -
Håber i forstår hvad jeg skriver .
På forhånd tak for hjælp .