Sjovt? Det kommer jo an på øjnene der ser det Tom. Men den kan vist godt falde ind under "underlige ting folk laver" og videoen er, trods alt, så tilpas skæv at der er over 23 millioner der har set den.
Derudover var det lige så meget for at vise at man ikke skal kimse af en ske.
#11 Øhhh, hvad?? Hvad har Justin Bieber med disse skeer at gøre, og hvorfor mener du, at vi skal have at vide han har nogle youtube videoer med 100 mill hits?
#8 påpeger bare, at han ikke er ene om at synes det er sjovt/weird, så fordi DU ikke synes det, så skal alle vi andre heller ikke synes det, når nu Justin Bieber har 100 mill hits? Eller hvad er det du prøver at fremsige?
#11 Ha! Jeg var lige ved at blive kvalt i morgenkaffen der.
Af mange grunde har jeg faktisk ingen anelse om hvad Bieber laver af musik. Det er muligt at jeg har hørt ham i radioen, men det er ikke noget jeg har lagt mærke til og jeg har heller ikke søgt aktivt efter ham på youtube.
Det eneste jeg ved om ham er at han er elsket at hade af mange og mindst lige så mange elsker ham blot.
At han har over 100 millioner hits fortæller, alt andet lige at, manden?/drengen?/teenageren? har drønenende succes med det han har gang i og hatten af for det. Måske er han mere skæv end den video jeg postede, måske er han ikke - Men uanset hvad, så vil jeg hente en ny kop kaffe.
#12 Tænkte nok der var en der ikke fangede pointen. #8 skal da have lov at synes det er sjovt. Når jeg nævner Justin bieber er det kun for at pointere at man ikke behøver at være dygtig eller have talent for at få masser af hits på youtube.
#14 😀 Jeg kan heller ikke fordrage ham. Men ved jeg at masser af teenagetøser er helt pjattede med ham og at han fik sin succes via youtube.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tom81 d. 15-11-2013 06:20:50.