Lag/ping spikes kun i spil

Diverse d.  08. november. 2013, skrevet af MadsLH
Vist: 15491 gange.

MadsLH

Overclocker
Tilføjet:
08-11-2013 00:03:36
Svar/Indlæg:
47/13
Hej

Mit problem er at jeg får nogle høje pings når jeg spiller online, hvilket giver nogle irriterende lags, har oplevet det både i LOL, forced, path of exile.
Det sjove er at når jeg ikke er inde i nogle spil, så er min ping helt fin på ca. 20ms.

Har prøvet at køre antivirus, Malwarebyte, reinstallere min grafik driver, ringet til yousee (de kunne ikke se noget galt), skiftet router, combifix, memmory test, harddisk test, med kabel, uden kabel.
Der er ikke noget ved normalt offline gaming.
Mener jeg har haft det lige siden jeg reinstallerede computeren i sommers, evt. også lidt inden, men er ikke helt sikker på hvornår det startede.

Har ingen ide til hvad jeg skal prøve nu, så håber meget på i har nogle forslag.

Venlig hilsen

Mads
Mr.

Superbruger
Tilføjet:
08-11-2013 14:29:35
Svar/Indlæg:
2518/53
Hvad ryger din ping op på?
Har du mulighed for at prøve med en bærbar om det samme sker på den?
100% på det er for høj ping og ikke noget i dit system som bliver for varmt og det giver lag?

MadsLH

Overclocker
Tilføjet:
08-11-2013 16:02:32
Svar/Indlæg:
47/13
Ryger op på mellem 500-1500ms, som sagt, så er der ikke noget når jeg spiller offline, syntes ikke det virker som om den bliver for varm, men har ikke testet det i nu, gør jeg snart.

Har måske fundet ud af det kan være pandora media booster som er synderen, så det vil jeg lige tjekke.