Har 2 ældre strømforsyninger, og har lovet den ene væk... Men vil gerne beholde den bedste.
Hvilken vil I sige er bedst? Inter-Tech FP-650W L&C DR-8600BTX
Ved godt begge er non-name gammelt crap, men er stadig nysggerig :D Jeg er ikke en ørn til at læse PSU specs: https://drive.google.com/folde...
Mine observationer: Inter-Tech'en vejer kun halvdelen af L&C'en!!? Inter-Tech'en har en switch, auto/low/high Inter-Tech'en har 8pins gfx stik L&C'en har 2x6pins gfx (på samme ledning)
Enkelte LC er faktisk rigtig gode. (samme som Tt toughpower 850w og andre psu´s bygget på en CWT platform.) Så de har strømforsyninger i alle kvaliteter. Nu har jeg lige tjekket op, og det ser desværre ud til at L&C og LC IKKE er det samme. L&C er virkelig dårligt. Så Jeg ville heller ikke have nogen af dem i mine maskiner.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 12-11-2013 08:21:36.
Ahaha, jeg hopped direkte ind på google efter den PSU da jeg så den post.
Er god ikke enig med LC er rigtig god.
Jeg havde en LC 550watt. Den kunne ikke trække 6950. Jeg ville ikke turde køre med LC til highend. Ville heller smutte ind på DBA eller brugte dele her, og lige smide 300/400kr efter en ældre kvalitets PSU.
Med det sagt, så trækker den LC550 i dag en dual Xeon uden problemer. Så de virker, men skal bare ikke nærme sig rated watt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pierre3400 d. 12-11-2013 09:30:38.