de sælger ikke bundkortsHold igen til du har fået samlet nogle penge ind.
Ellers hvad med at se på elgiganten rentefri kampagne og
finansiering.
oh nejnej har en maskine ingen problemer derSpar pengene op til formålet først, og bid i det sure æble, og undvær din maskine (hvis dét er problemet) til du har pengene.
Det andet er en meget dårlig idé.
.. læste ellers på msi at deres z77 skulle vøære 10% når det kom til diverese spil o..o but ohwell cba at tage et lån hvis der ingen forskel er :EHvis det endelig er for at oc,så find et fornuftigt brugt z77,hul i hovedet at ta lån for sådan en ting 🙂
hehe jammen så vil jeg hellere spare op til et nyt lækkert kabinet:E#10 Man skal ikke tro alt det man læser 😉 .... Medmindre en fra HwT skriver det altså 😛
asus.com/Motherboards/P8H61M_LX_R20/Ingen grund til at opgradere, specielt ikke for lånte penge.
Hvis du en dag får sparet lidt op, ville jeg hellere investere i GPU.
Hvilket bundkort har du? Jeg overclocker på et p67
well jeg kan ikke oc min cpu og det er egenligt bare det#12 Det var en meget bedre idé. 😲
Men hvad er det du har "problemer" med, siden du vil til at opgradere din maskine?
Det kunne være vi kunne nogle tricks til at forbedre din ydelse en smule, uden det koster andet end arbejdskraften.
tjooh kunne man godt, men så skal man jo have en form for garantiSkulle de endelig være, så kan man købe Z77 bundkort brugt.
garanti på at det virker, iknow at garaniten forsvinder når man begynder at overclocke#18 garanti? Garanti for hvad? At det virker? At du kan overclocke på det? For hvis dit formål er at overclocke, så forsvinder alt hvad der hedder garanti normalt på din CPU, og dit bundkort er ikke påvirket videre af det.
yes men det er via klarna og gider ikke dem mereHvis tilfældet er at du ikke har mønten før den 1. kan du hos eksempelvis Proshop købe via faktura, dvs. du har 14 dages kredit, som efterfølgende kan forlænges med 10 dage.
Gebyret er så vidt jeg er orienteret, 49 kroner.
Det stikker afbetaling til hver en tid.
betalte min fakutra et 14 dags køb ender med at betale det 3 gange før at der stod det var betalt tilbage, bagefter for jeg så at hvide jeg ikke kan få mine penge fra de 2x tilbage.. fik jeg så en måneds tid efterJa, det er det.
Det virker glimrende hvis man ellers overholder aftalerne.
vil jeg meget gerne købe, er der en kvit på det og hvor i landet befinder du dig?#0 hvis det evt er, så har jeg et Z77-D3H til salg. Det har aldrig været brugt http://www.gigabyte.com/produc...
købt hos mm-vision i august sidst år, for 849,-
oh ikke lang herfrakvittering via mail, omkring roskilde
hvor meget vil du have for detkvittering via mail, omkring roskilde
lyder godt i mine øreEr 500,- fair?
yup men skal lige finde en dag jeg har tid.var du interesseret i bundkortet?