#18 Det er synd for dig, jeg ved godt hvordan det er, at miste en man holder af 😢 Mistede en bedste veninde for mange år siden og vi var, som søskende 😩
Tja Nvidia GeForce GTX 780 Ti Black Edition gerne to
3# Kunne også godt tænke mig en ny gearkasse, en manuel 6 trins istedet for den automatkasse der sidder på min gamle Audi S4 2.2T Avant, Og så ville jeg gerne have den rullet ind til konservative 400hk. Og så noget ny lak istedet for den falmede matte røde. Selvom det er rigtig sjovt når en eller anden brian trækker op i røven på en og tror det er noget gammelt lort fordi det er en stationcar i falmet rød. Og man så bare laver et Kick Down og forsvinder. 😲 😀 Nej, der er bare SÅ meget potentiale i de gamle audier og hvis jeg havde midlerne ville jeg bruge dem på den. Her er en med 1100hk bygget i en garage i usa, det er efter sigende verdens hurtigste sedan, den er magen til min bare sedan istedet for avant. Her historien om WR på Bonneville Salt Flats, sørg for at se både 1 og 2 "run" En historie om dedikation og lidenskab http://www.quattroworld.com/sp...