Billigt trådløst gamer tastatur og mus

Diverse d.  16. november. 2013, skrevet af gasolin
Vist: 14561 gange.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2013 14:40:44
Svar/Indlæg:
5506/640
Jeg har en Microsoft wireless 3000 v2.0 tastatur som jeg er tilfreds med og en mx performance mus fra logitech.

Jeg synes at min mus måske ikke er så præcis (bruger standard musemåtte)og at tastaturet er lidt langsomt,tøvende til spil.

Altså det der med at tastauret,musen ikke reagere hurtigt nok som f.eks i bf 4 eller andre spil og man dør, sommetider synes jeg musen føles lidt langsom,upræcis hvor det føles som om sidder et eller fast, hvor jeg lige skal løfte musen og slå musen ned i bordet 2-3 gange før den igen er præcis (kan være den er ved at være slidt)

Min mus og tastatur modtager kan f.eks ikke sidde tæt på hinanden ellers kan tastaturet risikere ikke at reagere når jeg bruger det, så måske er forbindelse til tastaturet ikke det bedste.

Så jeg vil høre om der er nogen der kender et billigt trådløst gamer tastatur,mus sæt der også er godt når der ikke spilles?

Sættet skal være trådløst (selv om det ikke er det der er mest præcist) der skal være multimedia knapper
(play,pause,frem,tilbage,stop,volumen som er seperate,som ikke er en del af en f tasterne)

Musen skal have meget godt ergonomi så jeg kan bruge den i mange timer,præcis, 2 knapper ved tommeltotten som kan bruges til f.eks frem og tilbage på nettet og dbi knap

Der skal være god trådløs forbindelse

F.eks de her 2 http://www.pricerunner.dk/pl/1...

Ser rigtig godt ud har læst en meget positiv test fa tastaturet og er billigt, eneste ulempe kabel
http://www.dustinhome.dk/produ...

Jeg vil på ingen måder bruge noget der kommer i nærheden af 1000kr

Synes også at det er irreterende når jeg bruger en præcisions riffel i bf 4, at nogen gange dør personen ikke efter 2-3 skud, selv om jeg præcist kan sigte efter personen, f.eks i crysis 2 går det meget bedre og netop et våben jeg bruger pga det er så præcist og effetkivt.

Hvor stor forskel gør egentlig gamer udstyr i forhold til alm allround udstyr (mus,tastatur,skærm....)
(FIH)TheDon

Overclocker
Tilføjet:
16-11-2013 15:53:48
Svar/Indlæg:
225/13
det der med bf4 er du ikke alene om, folk skyder hinanden med rpg's helt tæt på og dør ikke, det er blevet kritiseret meget

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2013 16:07:25
Svar/Indlæg:
5506/640
Ved det godt, har læst om det,kan ikke lige finde linket, men siden spillet er udkommet er det kommet en opdatering