#6 Desværre er han ikke bare et troll, men en selværklæret aimboter siden BF3 😕
BF4/Origin : Capiz
Øhh... jeres Platoon - er det ikke meningen det burde være på BF4 spillet ? - jeg får et link til BF3 - men hvad ved jeg 😲
Ocean.dk
men spiller ikke conquest
kun TDM og Squad DM
Er der et krav med kommunikation via teamspeak og lign.?
Ska lige fatte "notification" knappen er det flag der 😀
Det var funny at game med dig og Pierre her den anden dag 🙂 Men shit hvor er jeg rusten
hov hedder ikke ocean.dk kun oceandk :)
#34 tak, måtte lige ringe til EA support, kunne ikke huske mit 3.5 år gamle sikkerhedskode ord 😳
Pierre3400 skriv mig lige på øverst i #0
KleitusIV
🙂
Skidt tidspunkt at blive væk... 2xXP hele ugen, har lige rundet rank 52 😀
#92 At en meget lille procentdel af dem der snyder faktisk bliver knaldet for det
Det kører noget bedre nu efter patch... ingen crash haft endnu. Lige rundet rank 60... det går stærkt med dobbel XP og boosts 🙂
Lidt - i for af mappet Operation Locker i TDM 🙂
#137 - Det fik jeg fikset ved at disable core parking på min i7 3770k. Havde også nogle små ryk fra tid til anden, som om min karakters gummistøvle lige sad fast i mudderet, og det er så vidt jeg kan se godt og vel væk.
#148 - Hele Domination gamemodet går stort set ud på 'conquest i miniformat' kun med infanteri. Det minder en del om CQ i BF3, og vel i princippet også om en del CoD baner. 🙂
Vidunderlig patch. Hver anden runde får jeg sort skærm hen ved slutningen - og så er jeg smidt af serveren.
Pragtfuldt arbejde.
Alle nye patches giver flere bugs. MøZzar!
F***hoveder hos EA.
Alle BF-porte åbne og spillets EXE undtaget fra ildvæggen. Been there, done that. Det er spillet, det er galt med.
#193 Du er ikke den eneste ... Martinta og jeg har same shitty problem .. det fandme irriterende .. har kun "ambient" sound og ingen skud expl. osv ... grrr .. skod firma ! 😩
#193 Du er ikke den eneste ... Martinta og jeg har same shitty problem .. det fandme irriterende .. har kun "ambient" sound og ingen skud expl. osv ... grrr .. skod firma ! 😩
Samme her men så efter skiftet til næste runde er alt godt.
På samme server altså.
Samme her men så efter skiftet til næste runde er alt godt.
På samme server altså.
jeg vil lige sige, at jeg har lige haft 4 runder på samme server uden at logge ud, og jeg havde ikke lyd nogle af runderne. så det med at lyder kommer runden efter, holder ikke hver gang..
#204 "perfoverlay.drawfps 1"
Har ikke prøvet selv, men fandt det her du kan prøve
http://diaryofdennis.com/2013/...
#208 Der vist noget med at du kan lave en fil der eksikveres automatisk... prøv at google lidt
hvad mener de med "Cap Reached"? hvordan kommer man videre med snipers når der står sådan? altså jeg får ingen points mere for sniper :/
hvad mener de med "Cap Reached"? hvordan kommer man videre med snipers når der står sådan? altså jeg får ingen points mere for sniper :/
Lyder som om du spiller på en server med sniper limit
Pierre3400, siden du startede HWT's platoon, så er det vel også dig der har æren af at oprette den i BF4 nu hvor platoons er kommet:
http://battlelog.battlefield.c...