Trådløs FPS gaming er et big no-no Den hopper jeg sgu ikke på og Logitech gider jeg ikke mere.
Trådløs FPS gaming er et big no-no Den hopper jeg sgu ikke på og Logitech gider jeg ikke mere.
R.A.T 9 fejler nu ikke noget skal jeg lige hilse at sige, selv til FPS spil er den knivskarp. Bedste investering jeg har lavet længe.
Så skulle du måske sætte dig ind i de forskellige teknologier og afprøve dem. Jeg er også FPS spiller og har også hadet trådløse. Men nu om dage kan det laves så du ikke mærker forskel, dermed ikke sagt at alle producenter gør det.
vil sQ gerne se hvor stor en forskel det gør for dig at have snor i din mus, for du snakker jo om tid man slet ikke kan nå at få med :D
Hvis man er igang med at spille, så går musen vel ikke i dvale ?
Det her handler om mus og ikke tastatur. Men jeg er dog sikker på, at et trådløst tastatur virker mindst lige så godt.
Faktum er, at der ingen forsinkelse er at spore, ved en ny trådløs mus.
Vi taler i hvert fald en forsinkelse, som er kortere end et nanosekund.
Nej jeg har med al respekt et arbejde og en familie ved siden af. Men jeg har da spillet nok til at vide, at du ikke bare kan ligge stille med en Sniper i FPS spil længe nok til, at en mus går i dvale.
Jeg har faktisk aldrig oplevet at en mus går i dvale og jeg er ret sikker på, at man kan slå denne dvale tilstand fra.
Du har lige lovlig travlt med at lyde bedrevidende og jeg forstår slet ikke din modstand i mod trådløse mus, for det er jo tydeligt, at du ikke har haft en god trådløs mus i hånden de seneste 10 år.
Jeg har udelukkende haft trådløse mus de sidste 10 år, både privat og på arbejdet og jeg har aldrig noegnsinde oplevet, at jeg mistede forbindelsen til den, eller den gik i dvale eller der var forsinkelser på den.
Du kan ikke registrere et nanosekund, da det er kortere tid end en tusinde del af et sekund.