Der kommer nogle gamle BF3 maps til BF4. Har fundet frem til en dato der hedder 3. dec. men samtidig info at det i første omgang kun er til Xbox og øvrige vil komme senere. Nogle der ved hvornår det kommer til PC?
hmm står lidt mystisk synes jeg. jeg opfatter det som at Xbox one får det d. 22/11 (premium kunder) øvrige xbox one får det d. 3/12. og derefter til øvrige platforme.
for PC er det en separeret udgivelse som i mange tilfælde fulgte med i den bf4 pakke man købte. hvis man bare købte bf4 uden noget ellers, så skal man desværre ud og købe premium, som jeg lige kan se det.
for PC er det en separeret udgivelse som i mange tilfælde fulgte med i den bf4 pakke man købte. hvis man bare købte bf4 uden noget ellers, så skal man desværre ud og købe premium, som jeg lige kan se det.
som jeg forstår dig, så siger du Second assault kun er inkluderet i premium, og kun udgives med premium. Så er det jo IKKE en seperat udgivelse. Jeg kan vel ikke upgradere min standard version til premium?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mbm d. 21-11-2013 13:55:16.
fik china rising i går.. glæder mig sku til second assault med de fede bf3 baner. meen kan slet ikke finde noget officielt vedr. udgivelsedato til pc :(