God idé. Jeg har flyttet tråden og lavet OP om så det nu er en tilbudstråd! Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle ligge den, så nu ligger den i 'Diverse'. 😀Er det ikke lige får der skal laves en "Black Friday tilbuds" tråd ? ....
For det kunne da godt ske at Amazon kom med lidt ting der lokkede, ganske fin pris.
- Kan se der kommer tilbud på fx Panasonic TX-L50E6B (Nok ikke gratis fragt, men deres tilbud på Sony Cybershot DSC-RX100 skal jeg da følge.
Du skal smide den i kurven fra den side jeg linker til. Ellers får du den til den normale pris og ikke deres 'lightning deal' pris. Tilbuddet er desuden tidsbegrænset.#0
min pcer giver en anden pris på siden.
ude på forsiden er din pris, men når man trykker på tilbudet skriver den 120£ i stedet for de cirka 100£.
Hvis du liste #0, så står der at der er gratis fragt til Danmark. 😉#0 men det kan jo slet ikke svarer sig på småvarer at købe derovrer fra, De tager jo vanvittige 25Pund i Fragt.
det betyder at selvsamme ssd stiger fra 860kr, til ca. 1100-1125kr. og så er besparelsen jo væk.
tjekede også med den garmin der, og den bliver heller ikke så pokkers billig igen når man indregner fragt osv. 😕
Er rimelig sikker på der ikke er nogen begrænsning på gratis levering mht. til hvor mange penge du har til at ligge i kurven for.På det engelske site skal man vælge free delivery (og dét mulighed kan evt. forsvinde afhængig af hvad man ellers propper i kurven!) - normalt er der en grænse på 20-25£ for gratis fragt til dk, men med en lightning deal har jeg i dag fået gratis fragt for 16£ (og der justeres heller ikke for forskellen mellem dansk og engelsk moms, hvilket ellers er normalt)
Der er da både et 290 og et 780Ti ved Komplett... 🙂