Moderator
Tilføjet:
25-11-2013 16:16:47
Svar/Indlæg:
589/101
Hej kære med-members af HWT, jeg har brug for jeres hjælp!
Jeg har egentligt et par ting på dagsorden, da jeg egentligt synes mit projekt er ret så spændende. Min opgave går stort set ud på, at jeg skal redegøre for, hvorfor myldretiden er så hektisk. Udover dette skal jeg kigge på vores daværende transportmuligheder, hvor efter jeg skal prøve at finde en bedre og ny løsning af transport, altså nyt design til en transportmulighed.
Det første jeg meget gerne vil have jer til, da jeg ikke liiige kommer rundt i hele Danmark er følgende:
- Tage et billede af jeres ynglings transportkøretøj, og nej, ikke jeres yndige bil. 😉 Her ville det være super, hvis i tog billede af det udefra, men også af dets indre! Gerne beskriv hvorfor, at det er rart at bruge den transportmulighed.
Anden ting jeg gerne vil have jer til er, hvor det nok bliver den sjoveste del er, at diskuttere. I må meget gerne debattere om den offentlige transport. Er offentlig transport bare hul i hovedet, eller har det nogle gode egenskaber?
Jeg vil selvfølgeligt løbende komme ind i jeres debat med fuld styrke, men vil da gerne have at i starter en.
/ Gerner
PS. I må gerne smide billederne her, eller i en besked, de er helt op til jer selv! Takker i hvert fald mange gange på forhånd!