Jeg sidder med et gfx der bliver mere end meget varm, som bevirker at min blæser på gfx kører på fuld drøn, hvilket larmer lige rigelig.
Kan man ikke få vandkølet sit gfx lidt på samme måde som min cpu (Corsair H50) således man kan trække kølingen helt ud til fronten hvor det er nemmere at køle den.??
Jeg har kigget på edbpriser, men syntes ikke jeg kan finde noget.
10# Har jeg lige gjort, det var faktisk uhyggelig beskidt 😳 . det gav lige 10 grader mindre ... Pinligt jeg ikk lige undersøgte det til at starte med, men det så meget rent ud udefra.
Så det er jo faktisk fint nok så holder den rimelig kæft nu :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DJ Alban d. 26-11-2013 22:16:09.
Shit noget bøvl at monterer.. Det kan jeg ikke anbefale min værste fjende. Passer ikke ret godt sammen og det medfølgende kølepasta/lim ting var tørret ind.... :no: :no: :no: :no: . Men fik da langt om længe det til at passe sammen med dremmel og større operation.
Problemer er så også nu at jeg er nød til at monterer den på et stik på motherboardet, da der er 2 kølere, derved bevirker det også at den ikke kører op i højere omdr når den bliver varm, da den ikke kan finde ud af at det er en gfx køler...!!! Men fuck det, den kommer aldrig op på over 60 grader mere selv ved lave rmp.
Men havde jeg kendt til bøvlet og problemerne i det, havde jeg nok valgt en anden løsning, taget i betragtning at denne også endte op med at koste 800 kr inkl værktøj til modificering.