caseking

Diverse d.  26. november. 2013, skrevet af Hakankitir
Vist: 13523 gange.

Hakankitir
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2013 20:00:04
Svar/Indlæg:
714/95
Hej allesammen

Jeg står i en lidt sur situation. Jeg har den 20. november bestilt 12 nye fans og nogle ram fra caseking.de
alt stod som var på lager da jeg bestilte, men da jeg har bestilt 12 stk fik jeg en mail om at de ikke havde nok hjemme. Jeg vælger så at ringe til deres support og snakker med dem. Jeg får så at vide, de kan sende mig dem den 26. november.
det siger jeg så ok til, og venter. Idag ventede jeg spændt på en mail på at de har afsendt min pakke. Men da jeg ingen mail havde fået kl 16:00 ringede jeg til dem igen. Det var den samme person der tog telefonen og jeg fik så nu at vide at de ville blive sendt idag. Fedt tænker jeg, men da kl bliver 19:00 og jeg stadig ingen mail har fået, og i min orders på deres side står den stadig på processing går det op for mig at det hellere ikke bliver idag. Jeg tjekker så netbanken om de har trukket pengene og det havde de allerede gjort den 22.

Ville bare høre om andre har stødt på lignene oplevelser? er det lovligt at hæve pengene så længe før varerne bliver sendt?
Hvis de nu siger til mig at der kan gå to uger mere og jeg vælger at annulere ordren hvor længe der kan gå før pengene er tilbage så jeg kan bestille et andet sted der kan levere?

😕 😢


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 27-11-2013 17:00:36.
Alienwannabe
 
Superbruger
Tilføjet:
26-11-2013 20:20:22
Svar/Indlæg:
278/28
har osse haft bøvl med caseking.de
deres lager status er utrolig ringe, og de har en mani med at trække pengene så snart bestillingen er lagt, ved ikke hvorfor de gør det på den måde.

Men ja vil tro det er normen for dem.


(FIH)TheDon
 
Overclocker
Tilføjet:
26-11-2013 20:33:09
Svar/Indlæg:
225/13
mener at hvis man ikke bruger dankort så trækker de med det samme for at være sikker på at de får pengene


Hakankitir
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2013 20:49:07
Svar/Indlæg:
714/95
#1/2
Lyder ikke særlig fedt når man havde overvejet at bestille hele loopet derfra. Heldigt at jeg kun bestilte fans og ram. Syntes virkelig det er unfair når man ikke engang har muligheden for at annulere når de ikke engang har sendt fordi pengene er trukket og det sikkert vil tage længere tid at få pengene igen end jeg ønsker at vente. Og endnu værere så står de fans jeg har bestilt 12 styk af stadig som værende på lager!!


#4
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2013 20:54:36
Svar/Indlæg:
4689/105
Herregud vi har det for godt herhjemme 😐

Se nu lige i morgen om det er sendt af sted. Der er nogle sider der først opdatere deres ordrestatus i løbet af natten.

Slå nu lige en omgang koldt vand i blodet og se om der rent faktisk er et problem før du går i panik.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af CF d. 26-11-2013 20:56:43.


AkileuZ
 
Overclocker
Tilføjet:
26-11-2013 20:57:35
Svar/Indlæg:
190/15
jeg ventede i knap 2½ månede da jeg havde bestilt nogle dele fra usa, til et build :) så der kan nemt gå noget tid... og er ikke ensbetydende med din ordrer ikke er igang, men kan jo være de først opdatere deres system på et givet tidspunkt, imorgen 08.00 f.ek.s


Hakankitir
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2013 21:07:57
Svar/Indlæg:
714/95
#3/4
Jeg er på ingen måde gået helt i baglås eller noget, men da jeg ikke har bestilt derfra og de siger noget i kundeservice og det så viser sig at det er løgn så ville jeg bare lige høre om andre har oplevet lignene.

og jeg er på ingen måde i panik, det kunne jeg ikke komme til pga 2200kr 😎


#7
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2013 21:17:39
Svar/Indlæg:
4689/105
Du sidder i #0 og beskylder dem for at have røvrendt dig og ikke har sendt dine vare på trods af at de har sagt de ville. Det er muligt det ikke er "panik", men "køligt" er det fandme heller ikke 🤣

Jeg siger bare at det er muligt at det er sendt af sted, men at status'en ikke er opdateret, så se nu hvad der står i morgen. Hvis det så stadig ikke er sendt af sted kan det være det bliver gjort i morgen. Et par dage fra eller til er ikke noget jeg selv ville sætte jord og himmel i bevægelse for. Sådan går det jo bare en gang imellem.

Hvis det ikke er en risiko man er villig til at løbe, så skulle man måske begynde støtte detail-handel. De har i hvert fald brug for det.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af CF d. 26-11-2013 21:22:01.


Hakankitir
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2013 22:06:14
Svar/Indlæg:
714/95
#7
plejer du ikke at få track and trace nummer når varen bliver send?
Jeg tror du går mere i panik over min lille tråd her og hater på mig, og det syntes jeg slet ikke er fair.

som jeg skrev:
Hvis de nu siger til mig at der kan gå to uger mere og jeg vælger at annulere ordren hvor længe der kan gå før pengene er tilbage så jeg kan bestille et andet sted der kan levere?


er der en hentydning nogen steder hvor jeg siger de tager røven på mig? Jeg siger bare at når de siger noget burde de holde det. Og den 22. har jeg fået muligheden for at afbestille og da jeg fik at vide at jeg kunne få dem sendt den 26. kunne jeg godt vente istedet for at annulere.

så tag du hellere en slapper mester istedet for at kritisere mig

og jeg er glad for at jeg betalte 12x115kr=1380kr istedet for 12x169=2028kr


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Hakankitir d. 26-11-2013 22:10:25.


Pierre3400
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2013 11:38:10
Svar/Indlæg:
1599/100
Jeg har ikke læst alt igennem, men fornemmer hvilken vej dette drejer.

Jeg har oplevede samme. Hvis ik en lidt værre udgave.

Til at starte med, vil jeg sige, at det med de trækker penge med det samme, er åbenbart en tysk standard, jeg blev også pissed over det, men sådan er systemet i Tyskland fik jeg at vide over tlf, og det står et sted på tysk, hvis man kan læse den salgs, som jeg ikke kan.

Med det sagt, så er deres lager status mega ringe.

Jeg har engang bestilt, hvor jeg viste af der var dele som ikke var på lager, men der stod en status, vi snakker en 3000kr order, med masser af forskellig vandkølings dele osv.

Det jeg oplevede var ikke tilfredstillende. Jeg bestilte alle dele, de sendte mails om den og den del ikke var på lager før, om jeg ville lave min bestilling om. Jeg har prøvet det før, så lod dem bare køre på, da det var forventet, var ud og rejse, så var ikke et problem.

Dagen hvor alt skulle være på lager som kom og gik, og først er par dage efter, da jeg var kommet hjem, kiggede jeg nærmer på det.

Det viser sig, at det jeg ventede på var kommet på lager, men de havde i mellemtiden solgt ud af andre dele jeg havde bestilt, så nu var der pluslig en længere vente tid på det, jeg tænkte, det kan man sguda ikke, men det mener de åbenbart. Så teknisk set kan man bestille noget, og så vente i alt fra et par dage til flere måneder, før man er heldig nok at ALLE ting er på lager på engang.

Jeg skrev til dem, og spurte hvad fanden det var for en taktik de havde valgt, og de svarede bare, at de var kede af varen var udsolgt, og at jeg kunne vente, eller annullere. Gæt selv hvad mit valg blev.

Da jeg skulle bruge en masse EK fittings osv, så røg jeg bare ind på EK's side og bestilte der, da det var dem som de ikke havde styr på, dele jeg kun kunne få der, eller spare meget på at få hos dem blev så bestilt der.

Men generalt at jeg eferhånden stoppede med at bestille mange ting på en gang hos dem, fordi den lager styring at alt for latterlig, og bestiller primært kun ting som er på lager. Ikke at det er en garanti for de er!


Hapsdog1
 
Overclocker
Tilføjet:
27-11-2013 16:36:40
Svar/Indlæg:
294/19
De gange jeg har bestilt fra dem (kun ting der er på lager) har de altid sendt dagen efter bestilling.


Popefish
 
Overclocker
Tilføjet:
01-12-2013 16:34:28
Svar/Indlæg:
15/1
træk stikket!
- koldt vand i blodet er for bøsser, rigtige mænd hisser sig op og kræver pengene tilbage og bestiller et andet sted hvor servicen er iorden.


😛



Hakankitir
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-12-2013 17:16:46
Svar/Indlæg:
714/95
Så er pakken endelig danmark, men jeg har dummet mig igen og bestilt noget fra dem igen. Men denne gang har jeg samtidig bestilt noget fra aquatuning.de
Jeg bestilte søndag aften og caseking har stadig ikke sendt (selvom det er på lager de par ting jeg har bestilt. Aquatuning har allerede sendt min pakke, så det der med at det er mig der er utålmodig er vrøvl da dette rent ud beviser at caseking trækker ordrer ud. Så hvis man bestiller mandag skal man ikke regne med at få tingene samme uge, men det kan man godt med aquatuning. Kommer nok aldrig til at bestille fra caseking igen, og dette er kun en advarsel til folk som gerne vil have service for pengene. Men hvis du er ligeglad om der går 2 uger før du får dine lager varer leveret, kan du rolig bestille da de nok skal komme men bare ikke til rimelig tid. Pengene er de gode til at trække med det samme, men at pakke en pumpe, 6 fittings og 2 flasker væske kan de desværre ikke nå at pakke på en hel dag eller flere