Jeg har ikke læst alt igennem, men fornemmer hvilken vej dette drejer.
Jeg har oplevede samme. Hvis ik en lidt værre udgave.
Til at starte med, vil jeg sige, at det med de trækker penge med det samme, er åbenbart en tysk standard, jeg blev også pissed over det, men sådan er systemet i Tyskland fik jeg at vide over tlf, og det står et sted på tysk, hvis man kan læse den salgs, som jeg ikke kan.
Med det sagt, så er deres lager status mega ringe.
Jeg har engang bestilt, hvor jeg viste af der var dele som ikke var på lager, men der stod en status, vi snakker en 3000kr order, med masser af forskellig vandkølings dele osv.
Det jeg oplevede var ikke tilfredstillende. Jeg bestilte alle dele, de sendte mails om den og den del ikke var på lager før, om jeg ville lave min bestilling om. Jeg har prøvet det før, så lod dem bare køre på, da det var forventet, var ud og rejse, så var ikke et problem.
Dagen hvor alt skulle være på lager som kom og gik, og først er par dage efter, da jeg var kommet hjem, kiggede jeg nærmer på det.
Det viser sig, at det jeg ventede på var kommet på lager, men de havde i mellemtiden solgt ud af andre dele jeg havde bestilt, så nu var der pluslig en længere vente tid på det, jeg tænkte, det kan man sguda ikke, men det mener de åbenbart. Så teknisk set kan man bestille noget, og så vente i alt fra et par dage til flere måneder, før man er heldig nok at ALLE ting er på lager på engang.
Jeg skrev til dem, og spurte hvad fanden det var for en taktik de havde valgt, og de svarede bare, at de var kede af varen var udsolgt, og at jeg kunne vente, eller annullere. Gæt selv hvad mit valg blev.
Da jeg skulle bruge en masse EK fittings osv, så røg jeg bare ind på EK's side og bestilte der, da det var dem som de ikke havde styr på, dele jeg kun kunne få der, eller spare meget på at få hos dem blev så bestilt der.
Men generalt at jeg eferhånden stoppede med at bestille mange ting på en gang hos dem, fordi den lager styring at alt for latterlig, og bestiller primært kun ting som er på lager. Ikke at det er en garanti for de er!