Jeg startede godt nok som 12årig, og samlede min egen pc, uden at have den store ide om hvad fanden jeg lavede, selvom jeg lærte mig selv at kode mig igennem dos som 6årig. Jeg hverken kunne læse eller skrive, men der var spil på pisset, så det skulle læres 🤣
Pc har altid kun været en hobby for mig, og der er meget jeg ikke ved, jeg er amatør til for en pro, men jeg er stadig it support på mit job, selvom jeg ringer til the pros når pisse brænder (server ting)
Perioden mellem 15 og 18 hygge røg jeg hash og weed, så blev det mere og mere og mere og mere, indtil jeg til sidst sad hjemme, isoleret i min lejlighed, røg joint efter joint alene, og gloet JTV og chattede med andre rygere. Gylden periode 😐
Jeg fik nok for lidt over 2 år siden, og stoppede, selvom jeg flere gange havde forsøgt, så var det tiden, og denne gang holdt jeg det. Jeg var langt nede.
I dag nørder jeg, har kæreste, job og min hobby bil/værksted.
Gør dig selv en tjeneste, drop røgen, eller hold det til en gang i mellem, det sgu ikke godt, og man kan ikke indse det selv.
Med det sagt, at kunne rode pc, kommer til at misunde mange senere, hold fast i det hvis du kan lide det.
Jeg roder biler og pc, folk kalder mig nørd, men når pisset bryder sammen, så det også mig de ringer til fordi de ved jeg kan lave det. Har aldrig påtaget mig noget som ikke er lykkes endnu.
Misundelse kommer på mange planer, men I dit tilfælde skal du bare vente, fordi en dag skal det nok vise sig de faktisk er din pålidelighed, og dine evner de misunder.
Men jeg mener det med røgen, tænk dig om. Jeg kørte ud i en ond spiral, jeg er glad for at være ude den dag i dag.
Jeg ryger stadig(en gang hver anden måned ca), når jeg er sammen med de venner jeg røg med i sin tid, de ryger stadig, sidder uden uddannelse og uden jobs, og kan ikke rigtig det store, ud over lave en joint på rekord tid, og det sgu lidt trist syntes jeg.
Jeg har siddet i dine kogere, og skrevet alt mulig shit på nettet, ikke at denne tråd er helt ved siden af, men forstå mig ret, det kan ende galt.