#1 det er så forkert.
1 De havce ikke alt lavet selv, på alle deres drev, mange af dem var med sandforce controllers, hvilket OCZ altså ikke opfandt/laver. + fejl margen var kæmpe stor på OCZ drev med sandforce baserede controllers. (og alle andre mærker med sandforce) dog var OCZ slemt ramt specielt i starten. + deres ram havde ofte en masse kompabilitets problemer (ddr3) og kender flere der har haft døde ocz gold stænger, før eller siden. Engang sværgede jeg til OCZ, men den tid er længe ovrer efter deres DDR3 og SSD fjasko´er.
2: Samsung laver alt i eget hus. Det samme mener jeg Crucial gør på deres diske.(begge mærker fremstiller selv ram og controllers til SSD`er).
#11 ja men de fleste ram (inclusiv OCZ) har som real kørt med 5-10år-livstid , på deres ram, og nogle gange 3-5års garanti på SSD`er.
så alt over de 2 år via købeloven, kan man vinke forvel til, detsværrer. Er glad for at jeg er hoppet på Crucial/Kvall PSU(non popularity brand psu) vognen.
Fuck mærket når det er indmaden der betyder hvor godt produktet er. og der har OCZ i vært fald skuffet mig et par gange.
#17 inhouse , betyder alt vigtigt(størrer dele) ikke skruer osv. men til en SSD er det nand chips , DDR2/DDR3 ram chips, til cachen, samt Controleren og firmwaren.
det er hoved komponenterne i din SSD.
og de dele er begræbet Inhouse, det er indiskutabelt.
men ja samlingen skal selfølgeligt også ske inhouse før at produktet kan kaldes det.
Btw tror jeg du bliver forbløffet over hvad samsung selv kan lave, de er jo trods alt producent til stort set alle i teknik sektoren, af den ene eller den anden dims.
(bonus info)
De laver også skibe i korea.