Mekanisk Tastatur (Black Friday)

Diverse d.  28. november. 2013, skrevet af gasolin
Vist: 1462 gange.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2013 17:03:04
Svar/Indlæg:
5506/640
I morgen er der black friday og skal jeg have noget kunne det være et mekanisk tastatur (mus er jeg ikke klar til at skifte ud pga de fleste gamer mus er med kabel som jeg ikke kan li og dem uden er dyre).

Med multimedia taster (play,pause,stop og så videre),kort håndledstøtte, ikke som en SteelSeries 7G der har et alt for stort håndledstøtte,god kabelføring som f.eks cm der kan føres ud i siden at tastaturet, i midten af tastaturet synes jeg ikke er optimalt,den første 1/4 af tastaturet fra venstre side af, ville også kunne gå.

Tror det skal være nogen stille taster som mx red, men har kun prøvet razer og steelseries 6g kort.

Hvad vil i anbefale mig at kigge efter så jeg kan inskrænke det lidt blandt de sikkert mange tilbud der ville være i morgen?

Har et Microsoft wireless 3000 v2 og en logitech mx performance mus, jeg har endnu 2 spil fra da jeg købte et hd 7970 som jeg ikke har spillet (hitman og farcry 3 så vidt jeg husker)pt er det bioshock jeg spiller og har også 2'eren og infinite som jeg ikke har spillet samt boarderlands 2, så jeg tænker det kunne være nu jeg måske skulle kigge efter et mekanisk tastatur pga black friday.