Jeg har droppet dyre tøjgaver og smykker, da chancen for at man ikke rammer smagsmæssigt er for stor, så jeg holder mig til de sikre kort. En iPad, en iPhone og div. gavekort til spas og wellness.
Nu driver min kæreste en butik, hvor hun sælger hairextensions og det bliver der virkelig bestilt meget af (af mandlige kunder) i juletiden. Så det er vel populært at give som gave??
"fruen" i mit tilfælde er min roomie (hankøn og bagerlærling), ham skal jeg nok finde på noget sjovt til... Jeg har bare lige glemt hvad det var at jeg havde besluttet mig for at finde til ham...
Kæresten får beslag til sin seng, så hendes gæsteseng kan bruges til at udvide sengen til en dobbeltseng (jeg tænker praktisk og egoistisk her!)... og så har hun givet udtryk for stor misundelse på min forlygte til cyklen, og sådan en kan jeg da finde til hende 😛
Min kone ringede og spurgte om hun måtte købe et smykkeskrin, hun havde fundet et hun mente var stort nok, til fornuftig penge. Så spurgte hun selv, "om ikke det skulle være hendes julegave". Så hun har fået det pakket ind af butikken, sat mærke på, og nu står hendes pakke i stakken af gaver, klar til vi holder jul d. 7'ende.
Tror ikke jeg kan toppe hendes "julegave" hun fik i morges, med noget 🙂 Hun blev ringet op, at hun har fået fast arbejde pr. 1/1-2014 ved Fynske Medier... slut med 2års ledighed !. Men hun får en stor blomst når jeg kommer hjem fra arbejde i dag.
#11/12: Ja det var lidt det, der var sparet op til i forvejen. Men så valgte bilen jo at smide servostyringen i onsdags så de penge er øremærket til værkstedsregningen 😕
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 29-11-2013 13:25:07.