Nørd
Tilføjet:
29-11-2013 06:55:22
Svar/Indlæg:
31/5
Hej, jeg har lige købt mig et Gigabyte GA-H87-HD3 mobo med 1 stk I3 4330 cpu og 2x4gb Corsair ram CMX8GX3M2A1600c9, (som i øvrigt står på Gigabyte's QVL liste)
jeg får samlet hele skidtet i mit kabinet jeg har afladet mig selv for statisk elektrisitet, og bruger under hele samlingen et anti statisk armbånd, jeg arbejder på et træbord, og har trægulv under mig.
Computeren starter fint op, og jeg får smidt Win7 disk i, da jeg skal installere melder den at Win7 ikke kan installere på en MBR (master boot record partioneret disk) og jeg skal have en GPT disk for at installere på uefi basseret bundkort, så jeg søger rundt på nettet og finder ud af hvad det så er, inden jeg tager disken ud for at lave dem om forsøger jeg lige en sidste gang med win7 install, og denne gang brokker den sig ikke ???? jeg tænker fint fint, og installere windows uden problemer eller brok, da jeg har installeret office, antivirus og diverse andre små programmer, genstarter jeg computeren og her efter vil den ikke boot op. den kommer til sit Gigabyte logo og genstarter igen, alle blæsere køre og det hele set fint ud, bare en endless reboot, det eneste jeg kan gøre er at boot op fra DVD drev med windows disken og starte for fra, er der en deffekt på mit mobo ??
computeren indeholder mobo, ram, cpu, 1 stk SSD fra Crucial M4 128gb, 1 dvd drev, samt PSU. intet andet
jeg forstår ikke problemet når windows har virket fint ??
hjæælp :)
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af xt0m d. 29-11-2013 09:10:51.