Knægten havde købt et headset hos Proshop til godt 700 kr, men efter noget tid knækker den ene hørebøf af. Jeg går ud fra at han har været for hård ved det og sætter selv 2 skruer igennem den i forvejen defekte del, så han igen kan bruge det, da jeg forventer at en RMA vil blive afvist som selvforskyldt.
Der går efterfølgende ikke længe før nøjagtigt samme problem sker i den anden side af headsettet og jeg giver mig nu til at søge på nettet, hvor jeg finder ud af at det er en generel fejl på headsettet og der er mange andre historier om at de knækker der. Jeg sender det derfor til RMA hos Proshop, men får besked tilbage om at jeg selv har forsøgt at afhjælpe fejlen, så nu dækker garantien ikke længere. De har dog kun kigget på den gamle skade og ikke den nye, hvilket jeg kan bekræfte da jeg får varen retur, da jeg kan se at man end ikke har fjernet tapen der holdt den på plads, yderligere mener de også at, da jeg har sat 2 skruer gennem en defekt del, så er al garant bortfaldet, ikke bare på den elendigt designede plast, men hele produktet, så nu håber jeg ikke der bliver nogen fejl med elektronoikken, for så står knægten med en 700+ kr's brevvægt.
Jeg argumenterede så for at man da heller ikke kunne fjerne garantien på alle dele på en bil fordi folk lavede en bule i en bil de selv udbedrede, men det mente de absolut godt man kunne.
Tak for lort siger jeg bare, det eneste jeg fik ud af det var en ekstraregning på porto og en flabet mail.