Ny Bruger
Tilføjet:
29-11-2013 12:31:26
Svar/Indlæg:
0/1
Så jeg har besluttet, for nogen tid siden at få et tre -skærm setup . Jeg har kigget på BenQ XL2411T til dette på grund af anbefalinger . Nu har jeg chancen for at købe AOC E2462VWH med en 33% rabat ( men kun i de næste 10 timer). AOC synes at få en masse gode anmeldelser, men det gør BenQ også. AOC skærm er over 50% billigere end BenQ , så jeg spekulerer på, om BenQ skærmen virkelig er de ekstra penge værd?
Jeg bruger min computer til gaming, skolearbejde og arbejde. Jeg spiller de fleste slags spil , og plejede at spille Counter-Strike på et konkurrence niveau , men nu er jeg en casual gamer , der spiller spil som Garry s Mod, Skyrim , Path of the Exile og andre spil som dette.
Mit skolearbejde er blandt andet programmering, Unity3D/Blender/Unreal Engine / Gamemaker og en masse af . Pdf læsning. Arbejde er den samme slags ting.
Jeg kan virkelig ikke lide når min skærm slører fordi jeg bevæger mig hurtigt rundt i spil. Jeg ved hvad det kræver at etablere tre skærme , og hvordan det er anderledes for bare to.
Jeg har kigget på en del anmeldelser og er ikke blevet klogere på de to skærmes forskel.
Det her er priserne,:
BenQ : 2.149 kr.
AOC : 1.195 kr.
AOC efter rabat: 799 kr.
PC specifikationer:
CPU : 2,67 gigahertz Intel Core i7 920
Board: Gigabyte Technology Co Ltd EX58 - UD4P
GPU : AMD Radeon HD 6970
RAM: 10 gb
Så vil jeg se en stor forskel mellem de to skærme , og er denne forskel den kæmpe prisforskel værd?