Melder mig med i koret over personer som har haft problemer med linksys.
Har haft 3 linksys'er indtil nu, den ældste af dem er den eneste som faktisk virkede (og den er vel 5-6 år nu og står ved mine forældre).
Ellers har jeg haft en Linksys WRT160N som egentlig køre ok, den havde nogle problemer med det trådløse net i perioder, derudover havde den en produktionsfejl som gjorde at den ikke tændte igen hvis strømmen gik og kom igen, det skulle man ned og pille strømstikket ud og sætte det i igen før den ville starte.
Ellers har jeg haft en E4200 som for at sige det mildt var den værste gang lort jeg nogensinde har haft i fingrene.
Skal vi begynde fra en ende af, det trådløse på den var virkelig ustabilt.
Hver gang de frigav en ny patch introducerede de nye bugs, hver patch var de op til ½ år om at frigive, eks. kunne man på et tidspunkt vælge om man ville have internet eller have mulighed for at bruge sin USB harddisk i enheden (med 1.01(mener jeg den hed) kunne man bruge internettet men ikke tilslutte enheder med USB, med 1.02 virkede USB delen men så stoppede internettet med at virke (cisco var gået væk fra den standard mange ISP'er benyttede).
Så nej, hold dig væk fra linksys!
Har haft min Asus RT-N56U næsten siden kom på markedet og den spiller bare, det eneste minus ved den er at den ikke kan oprette et gæstenetværk ligesom Linksys'en.