Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2013 19:23:30
Svar/Indlæg:
1978/216
Har her i formiddgs solgt mit sidste grafikkort Asus GTX 570 han fik det for 800 kr, men det stod i dba til 900 kr. til en ung mand på omkring en 20 år vil jeg tro, fra Vanløse som har fået Call of Duty Ghosts i fødselsdags gave, men det går hurtig op for ham at han ikke kan spille det og han tro bare det er fordi hans grafikkort er for lille til det... hvilket det jo så også er! da Ghosts kræver DX11 og nu kommer så det store spørgesmål... men hvordan fanden han lige kommer frem til at han lige skal ha et kort som mit kort forstår jeg ikke?? når han ikke har en skid forstand på hardware overhovedet... hvilket jeg finder ud af senere på dagen, da jeg ser hans PC. han ringer 2 timer senere og siger der ikke er noget signal op til skærmen, og jeg spøger jo så, efter lidt snak frem og tilbage om han har sat strøm på det her kort, strøm siger han, skal der strøm på, ja siger jeg der skal strøm til det kort du har købt af mig, nå siger han så, så siger jeg du har et eller 2 kabler på din PSU hvor du smider det ene op i røven på dit grafikkort og passer stikket ikke er der et stik i kassen du kan bruge til det... så du får strøm på... så kan jeg høre han tænker helt vildt, hvorefter jeg siger til ham at jeg lige starter dyret op ude i gården og kommer fordi ham og lige hjælper ham med at sætte det til.. jeg kan jo tydligt høre at du ikke fatter en skid om det her og jeg vil jo nødigt ha at du brænder noget af, da du lige har købt det. da jeg så kommer ind på hans værelse og ser hans computer får jeg jo et mindre chok da jeg kigger ned i den 😲 😲 den er så gammel og skæv, beskidt og ulækker af støv og nikotin at jeg har ikke set noget der minder om det i flere år. også er der ikke bare noget der ligner stik til et grafikkort på hans PSU og skulle han købe en PSU med stik på, så er hans CPU nok så gammel at den langt fra kan køre hans spil.. vil jeg tro. tro han snakket om at det var en AMD Athlon et eller andet?? fra før krigen. men da jeg så siger til ham at han nok skal ud i en større opgradering for at spille sit spil.. øffer han jo for om vi ikke kan lade handlen gå tilbage, men siger til ham at det er jeg ikke meget for... jeg regner jo at folk der ringer på sådan et grafikkort, har forstand på hardware så det kan nok ikke ikke lade sig gøre. en handel er en handel. men tilbyder så at hjælpe ham med at bygge en ny pc når vi kommer ind i det nye år og han har fundet en pose penge til at bygge noget nyt hvor han så kan bruge mit, nu hans nye grafikkort 🙂
Så hvad ville i foreslår af løsninger til noget billigt hardware der kan køre Ghosts uden problemer... med det kort han har købt af mig
Måske nogle der mener at jeg burde gi ham hans penge igen. men i min verden fanger bordet sku!! en handel er en handel. mit kort virker jo, ikke min skyld at han ikke har tjek på det... eller spøger om det inden han smider pengne på mit bord. men lidt komisk er det sku!! 🤣 men synes da også det er synd for ham
Tråden blev redigeret 5 gange, sidst af Sjakalen d. 29-11-2013 19:39:29.