nogle gode tyske sider at købe fra?Altså du kan sikkert finde 2x 7970 til ret billige penge brugt, og de yder altså stadig rigtig godt.
Ellers kan fx R9-290 vel købes fra ~2500 kr i Tyskland, og må siges at være lækkert udover kølingen.
snakker du om, du kan se det ved at klikke på mit navn 😛"kan det betale sig"
Nej... Det værste du nogensinde kan sætte dine penge i er hardware...
Hvis det absolut skal være, så gem dine penge og spar op til en kick ass computer der kan holde i nogle år, og nøjes med at opgradere for hver 3 - 4 år, det er på den måde du virkelig kan mærke du får noget for dine penge 🙂
Men ud over det... Ta to 7970 og spar lidt penge.
Og fremover... Udfyld lige din profil så vi bedre kan hjælpe dig, det hjælper jo ikke at købe nogle gode grafikkort hvis din cpu er fra en gang midt´80erne 😉
har ikke så mange penge da det snart er jul og skal bruge en del på gaver (tablet til knægten)Synes du skal gå efter et kraftigt kort nu, så kan du altid købe et mere senere.
290/290X/780/780Ti
Custom 290 skulle snart komme, det bliver nok rimeligt godt til prisen. Reference 290 kræver næsten et kølerskifte før de er noget værd (efter min mening, men jeg hader også støj)
råd til et 7970 og penge til to 270xHvis du har råd til 7970 CF har du vel også råd til et 290? :P
nope har ikke et 7970 vælger at gå efter r9 270x og have 4 i pcen:)Så du har et 7970 nu? I så fald, find da et mere hvis det er du har brug for mere power 🙂
ahh hmm well ingen der sælger 7970's eller 280's :SSå du vil have 4 stk 270x.? Det kan helt sikkert ikke betale sig, alt data skal gennem samme ram,og det er max 2gb og ikke mange bit. Det vil derfor blive en stor flaskehals. 2 kort er ok , 4 vil yde ca det samme. Et enkelt 290, eller 2 stk 280x/7970 er langt bedre.
you know what, kommer i tanke om at jeg bliver 19 næste uge så ønsker mig den sku bare i gave:ESå du vil have 4 stk 270x.? Det kan helt sikkert ikke betale sig, alt data skal gennem samme ram,og det er max 2gb og ikke mange bit. Det vil derfor blive en stor flaskehals. 2 kort er ok , 4 vil yde ca det samme. Et enkelt 290, eller 2 stk 280x/7970 er langt bedre.
19 i næste uge og en knægt der skal have en pad.. arhg glem det 🙂
sagde aldrig det var min dreng:) knægten (viggo) er min lillebror men fair nokLOL,. Bustet, medmindre han selvfølgelig er blevet far som 14 årig og hans snart 5 årige søn er meget fremmelig, så fremmelig at han har brug for en tablett når han er 4 og et halvt år gammel. 😀 NOOT
som sagt knægten er min lillebror og han er 11 o..o19 i næste uge og en knægt der skal have en pad.. arhg glem det 🙂
:yes: 🤣 🤣