Hej Killbill
Jeg kommer lige fra Dreamhack hvor jeg var så heldig at kunne snakke lidt med en engineer fra Nvidia.
Jeg var selv i tvivl hvad jeg skulle skifte til, fra mine 5870+5850. Efter ca. 10 minutter med manden og en snak om 2x 760 OC edt. vs 780/780Ti, fik han mig overbevist om at 780Ti som kommer i de fede udgaver(Lightning/Hawk/Windforce/ACX) om 3-4 uger var værd at vente og se nogle test på... Og at der måske også derfor kunne være et meget lille pris fald på vej til 760+770..
Så vent til efter jul - Med mindre der kommer et eller andet helt vildt tilbud :)
MVH
NearBy? // Jones
Hej Killbill
Jeg kommer lige fra Dreamhack hvor jeg var så heldig at kunne snakke lidt med en engineer fra Nvidia.
Jeg var selv i tvivl hvad jeg skulle skifte til, fra mine 5870+5850. Efter ca. 10 minutter med manden og en snak om 2x 760 OC edt. vs 780/780Ti, fik han mig overbevist om at 780Ti som kommer i de fede udgaver(Lightning/Hawk/Windforce/ACX) om 3-4 uger var værd at vente og se nogle test på... Og at der måske også derfor kunne være et meget lille pris fald på vej til 760+770..
Så vent til efter jul - Med mindre der kommer et eller andet helt vildt tilbud :)
MVH
NearBy? // Jones
Seriøst? kommer de fede udgaver af 780ti først efter jul ? :O
Jeg spiller bf4 og holder af at optage imens , men mine to 5850 kan simpelthen ikke følge med ,, det er kommer konstant spikes lags.
Tænkte et geforce 780 måske 2 i sli ville være godt ,, nvidia har jo også det her optager program selvom jeg har hørt det er lidt buggy :D
kan det virkelig passe at 680 er dyere end 780 ,, syntes ikke jeg kan finde nogen der gået ned i pris :/
Hej Killbill
MVH
NearBy? // Jones
Seriøst? kommer de fede udgaver af 780ti først efter jul ? :O
Altså det var det han forventede.
----
Killbill
Hvis du vil have performance
http://videocardz.com/48216/ev... :D