Jeg søger en aktiveringskode til en spacegrey iPhone 5S 16GB hos Telmore da jeg står og skal bruge den rimelig hurtigt. Der er over 1000 foran mig på ventelisten, så der kan nok hurtigt gå nogle uger før det bliver min tur.
Så hvis nogen ligger inde med en aktiveringskode de ikke skal bruge, vil jeg med glæde aftage den :)
Forstår heller ikke hvad det betyder. da det nok er en hel ny mobil, er det vel bare at smide sim i og følg anvisningen, den skulle da helst ikke være låst til andet end det simkort du har fået med-
Edit..
Du misforstår 😉 Der er tale om den aktiveringskode man får når man har stået på venteliste til telefonen hos teleselskabet
forstår stadig ikke, hvis du har stået i kø for at få den (venteliste) og du har fået mobilen, skulle alle koder da være med den, der er vel en kode til hver mobil.
Aner stadigvæk ikke hvad det er for en kode
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Alienwannabe d. 02-12-2013 17:57:55.
Hvis det haster så meget, så ned i en telebiks og få den låst op.(hvis det er nødvendigt) og køb et taletidskort. 😛
#4 Ahhhh så bytte plads og så er der en anden der skal vente til næste år, med at få sin "længe ventede fon"... 😲 🤣 🤣 🤣 Ja held og lykke med den ide...
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af crankyrabbit d. 02-12-2013 18:07:37.
Nu er jeg ikke ude på at bytte plads... Men mange stiller sig på venteliste på stortset alle modeller (sort, hvid, guld, 16GB, 32GB og 64GB), og tager den de først får tilbudt. Derfor er det ofte man ser at folk vil af med en aktiveringskode, som gør at man ikke behøver at stille sig bagerst i køen.
Men jeg kan godt høre på folk her i tråden, at det ikke er noget nogle af jer har praktiseret før 😉
Nu forstår jeg, og det er helt rigtigt, den rigtige måde at gøre det på.. Der er nok ikke mange der er klar over hvordan man gør.. Så en lidt nemmere overskuelig forklaring på hvordan man gør.. Det er den aktiveringskode man får fra Telmore når det er ens tur i køen, til at købe en 5S..