18. Du kan kun reklamere, hvis du sender den originale emballage med retur
Sludder. Jeg er ikke forpligtet til at gemme emballagen fra en vare i 2 år efter købet, for at have ret til at reklamere over fejl.
Jeg skal derimod sørge for at pakke den defekte vare forsvarligt ind, for at undgå at den beskadiges mere under transport.
En internetforhandler kan anvise mig, hvordan jeg skal gøre, og forhandleren kan sende mig emballage til formålet eller refusion for mit udlæg, hvis jeg ikke selv har mulighed for nemt og gratis at skaffe den rette emballage.
Moderator
Tilføjet: 03-12-2013 14:43:17
Svar/Indlæg:
4983/48
Jeg er ikke med på hvad der skulle være galt med den ? 🙂
Fejler den eller hvad et problemet med den ?
Hastighederne er jo spot-on efter den kom i AHCI mode 🙂
Jeg fik mit GTX460 tilbage efter at have sendt det ind til RMA, dvs fik det tilbage uden org emballage pakket ret skidt ind i pap, så det også fik en på tuden (aka pci bracket) på vej hjem til mig igen 😛
Men ja, man skal netop helst sende det i org emballage, da denne ofte er lavet i en passende beskyttende type, men ifh til RMA af en senere defekt er det sku ligemeget 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 03-12-2013 14:49:26.
Men ellers var de flinke hos OCZ; måske derfor det gik lidt skidt. Fik min Vertex 2 120 GB byttet tilbage i .. august? da var den 2 år 10 måneder. Jeg oprettede en tråd på deres forum da drevet døde og så gik der ellers lidt tid fordi jeg ikke kunne finde min faktura; så fik den sendt i August til Holland; Samme dag de modtog den dernede sendte de en Vertex 3 120 GB retur.