Vil derfor høre om nogen af jer har haft held til at opnå rabat ved køb af sådan en maskine. Hvor henne og hvor meget. Jeg tænker ikke kun at matche en pris, men vil gerne høre om jeres erfaringer.
#11 nogle studier har special aftaler med Apple, samme gælder jo nogle studier har med Microsoft. Jeg fik 31% på min 15" retsina men det jo irrelevant når han ikke kan få det 🙂
der er intet i vejen med at købe en mægtig æble maskine bare for at browse!, det er en lækker maskine og hvis man allerede er inde i æble økosystemet - f.eks. har en iphone kan det være rigtigt fedt med at det hænger godt sammen :) - nå, sorry for ot, ville bare lige sige at jeg synes du skal jagte rabatten ved mecenat, eller købe direkte gennem apple, bare du sørger for ikke at købe ved fona eller lign. apples service regler er uovertrufne, tag for eksempel deres forsendelses politik, hvis din levering går bare 1 dag over leveringstiden kan du få 10% af pengene retur eller få kastet en printer, et æble tiv eller lignende i nakken, desuden er deres studierabat nem at få på deres hjemmeside :) - held og lykke med det og lad os høre hvad du finder ud af :)
Så vidt jeg ved er der ikke forfærdelig meget avance på apple produkter hvilket også er grunden til at deres priser er rimelig ens ligegyldig hvor man køber dem.
Men de fleste butikker kan være til at handle med, dog skal man nok ikke forvente det store, jeg fik min gamle Apple powerbook til en små 15% under pris dengang jeg købte den.
(1) check de forskellige "refurbished" stores ud, man kan finde mange forskellige gode deals. (2) køb et produkt - adressen kan give problemer, vælg en post service der videresender i det land. google det. (3) ring til apple- storen ASAP - bed den stoppe/"holde"/pause ordren, NU mens i snakker! - vigtigt da den skifter status inden for de første 5 minutter sandsynligvis. ((("please hold my order/shipment")) - bed dem om at ændre de ting der skal ændres keyboard billing land etc.
ovenstående er hjemmestrikket opskrift efter erfaringer ved arbejde ved apple, så tro mig når jeg siger ALT kan være ændret siden jeg var hos dem så lav jeres research før i køber noget. JEG TAGER IKKE ANSVAR FOR NOGET. men lad høre fra sig og hvad i finder ud af :)
Der er jo en så lave avance på Apple produkter at det stor set er umuligt at få en god rabat. Denne artikel er lidt gammel men den beskriver problemet. http://macnation.newz.dk/apple...