HTC one vs LG G2

Diverse d.  11. december. 2013, skrevet af Anzelz
Vist: 11958 gange.

Anzelz
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2013 11:18:43
Svar/Indlæg:
2343/272
Hey HWTs!
Jeg havde egentlig besluttet mig for en LG G2 til 3350kr, men nu så jeg lige at man kan få en HTC one for 3500kr, som jo også har fået gode anmeldelser.

Nogen der har inputs til den ene eller anden? Jeg er tilhænger af LG's store batteri, men holdes lidt tilbage af deres generelle mangel på helt gennemførte produkter.
Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2013 11:57:38
Svar/Indlæg:
1978/216
Jeg har en HTC One. jeg synes den er super fed!! men den er jo ikke helt perfekt. som der har været skrevet herinde tidliger bliver den ret varm hvis man spiller i længer tid på den. noget jeg ikke selv hadet opdaget indtil jeg læste tråden.. da jeg faktisk næsten aldrig spiller på min synes det er dødsygt. for nogle uger siden glemte jeg at slukke for kameraet da jeg kom den ned i lommen, og 1-2 timer efter tager jeg den op igen, der var den blevet så varm at jeg troet at den skulle smelte i hånden på mig 😲 og klart nok var den så grydeklar til en opladning

Kameraet i den er rigtig godt hvis der er lys nok.. men sutter røv hvis der er bare lidt for mørkt der hvor man vil tag billeder/film. et andet problem der pisser mig af, hvis jeg vil tag billedet i widescreen, så driller lyset en del... altså hvordan man holder den. men hvis jeg så vender den til lodret så forsvinder problemet... men nogle gange har man jo bruge for at tag widescreen billeder, så er det som om den ikke får lys nok ind. det er skide irriterende, så kan man stå der og nosse i det i 2 for min et skide billedet. men ellers en fed telefon og de små problemer jeg har med kameraet er det enste problemer jeg har med den. surfer også en del på den, hvilket den klare til UG den hverken hænger eller fryser aldrig!! når jeg klør røv på sofaen og ikke gider gå ind til dyret i mit soveværelse


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Sjakalen d. 11-12-2013 12:05:36.


Pierre3400
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2013 12:44:46
Svar/Indlæg:
1599/100
Jeg er meget glad for min LG G2, den har lidt software fejl som pisser mig af, men ellers er jeg glad for den.

Det som jeg satte pris på med LG G2 var at det ca. samme som er inden i en Nexus 5. Samt at jeg har hørt fra mange hen over årne at de HTC er noget skrammel i det lange løb. Siger IKKE HTC one er!


LlamaAgenten
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2013 12:53:34
Svar/Indlæg:
1129/113
Jeg ved ikke hvor meget det betyder for dig, men hardwaren i LG G2 er en pæn smule hurtigere end i HTC One.
Hvis du er interesseret i custom ROMs, så vil G2 sandsynligvis også være et bedre valg, da den er så tæt beslægtet med Nexus 5.

Jeg ved godt hvad jeg ville vælge. :)


kasper2
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2013 13:20:14
Svar/Indlæg:
996/49
Er også super glad for min G2. Der er ikke meget jeg kan sætte en finger på.
Du vil uden tvivl blive glad for den. Især batteritiden! ;)


Artisan
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2013 13:29:30
Svar/Indlæg:
184/5
Jeg er enig med #4. Batteri tiden er super. Jeg er skiftet fra samsung s4. S4'eren er også en super fin mobil, men LGg2 er liiiige en tand bedre.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2013 14:59:55
Svar/Indlæg:
20170/383

Eneste problem med LG mobiler er at de tidligere jo ikke har været skide gode til at sende nye opdateringer ud. Det er HTC langt bedre til.

Og så er lækkerhedsfornemmelsen på sådan en HTC One også et par tænder bedre end stort set alle andre smartphones på markedet :)


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2013 15:27:06
Svar/Indlæg:
8947/160
Jeg har en sony Xperia z og konen har lige købt den lg g2 og må sige jeg er imponeret over hastigheden, skærmen, batteritiden osv. Den virker super snappy i forhold til min sony.Og så syntes jeg den ligger godt i hånden, str til trods. Jeg ville klart tage den LG, og hvis det skal være lækkert lækkert så en sony. video/kamera delen er fantastisk. Jeg dykkede med min i rødehavet, det klarede den flot.


Pierre3400
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2013 15:30:35
Svar/Indlæg:
1599/100
Jeg køre min G2 over 2 dage uden at lade. Pillede den ud af stikket her til morgen kl 7:55, og har brugt 15% siden. (Jeg er ikke hardcore bruger! Sidder ved en pc som meste behov er dækket) På dag jeg bruge den meget, har jeg nok 30/35% bat tilbage når jeg går i seng.


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2013 17:29:04
Svar/Indlæg:
1978/216
#6 :yes: Det er nemlig rigtig Tom

Må dog tilstår at den er lige på grænsen til at være for stor, kommer vi over de 5" så synes jeg det bliver alt for stort og da jeg har købt sådan en PDair læder ting til at beskytte den, så kan jeg ikke længer bruge den 100% med en hånd når jeg har den i det læder cover


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Sjakalen d. 11-12-2013 17:30:55.


TheisF
 
Overclocker
Tilføjet:
11-12-2013 20:23:40
Svar/Indlæg:
470/41
Jeg har haft 3 htc'ere igennem tiden, og en Nokia.
Htc er gode til at sende opdateringer ud. Nokia har for vilde kamera.
Som nævnt har lg'en godt batteri. Jeg har hele tiden internet og bluetooth slået til og bruger den godt når jeg kommer hjem. Tager den ud af opladern når jeg står op kl halv 5 og den ryger i opladern igen med 60% strøm ved 10 tiden om aften. Der er virkelig også smæk på skærmen, den er virkelig flot og god.
Det er helt sikkert ikke for sjovt at flere anmellere har udtalt at det måske er den bedste androide nogle sinde.
Jeg har selv overvejet at prøve cyanogenmod, som stort set skulle være rent androide med lidt forbedringer, men intet overlap som lg, htc, sony, samsung og stort set alle andre laver.

Kvaligteten er også helt fint, så intet med at det ikke er et gennemførst product.


Anzelz
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2013 08:41:38
Svar/Indlæg:
2343/272
Fedt tak for inputs, det blev en G2'er :)

Den kan btw fåes til 3350kr hos callme hvis man er interesseret. De sender dog fra Sverige, så leveringstiden kommet an på hvor hurtigt "Jönssonerne" arbejder som sælgeren sagde :)