Jeg har en HTC One. jeg synes den er super fed!! men den er jo ikke helt perfekt. som der har været skrevet herinde tidliger bliver den ret varm hvis man spiller i længer tid på den. noget jeg ikke selv hadet opdaget indtil jeg læste tråden.. da jeg faktisk næsten aldrig spiller på min synes det er dødsygt. for nogle uger siden glemte jeg at slukke for kameraet da jeg kom den ned i lommen, og 1-2 timer efter tager jeg den op igen, der var den blevet så varm at jeg troet at den skulle smelte i hånden på mig 😲 og klart nok var den så grydeklar til en opladning
Kameraet i den er rigtig godt hvis der er lys nok.. men sutter røv hvis der er bare lidt for mørkt der hvor man vil tag billeder/film. et andet problem der pisser mig af, hvis jeg vil tag billedet i widescreen, så driller lyset en del... altså hvordan man holder den. men hvis jeg så vender den til lodret så forsvinder problemet... men nogle gange har man jo bruge for at tag widescreen billeder, så er det som om den ikke får lys nok ind. det er skide irriterende, så kan man stå der og nosse i det i 2 for min et skide billedet. men ellers en fed telefon og de små problemer jeg har med kameraet er det enste problemer jeg har med den. surfer også en del på den, hvilket den klare til UG den hverken hænger eller fryser aldrig!! når jeg klør røv på sofaen og ikke gider gå ind til dyret i mit soveværelse
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Sjakalen d. 11-12-2013 12:05:36.