Det er ikke bare R9 serien der har været ramt men faktisk hele brugt markedet af AMD kort hvor brugt priserne har været skyhøje. Både på ebay og i privat salg på diverse udenlandske fora har f.eks HD7950 kort solgt for ca 1500,- og HD7970 endda mere fordi at folk er blevet ellevilde med Bitcoin mining ! nogen Danmark ikke helt har fået feber af endnu. Så jeg tror ikke at pristigningerne er noget vi ser i DK pt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 12-12-2013 20:33:49.
Det er ikke kun i USA. Gibbo ved Overclockers UK siger også at de sælger AMD kortene i et uhørt højt tempo her i december, de har allerede justeret prisen på R9 280x flere gange. Men selv hvis/når det rammer DK er det jo kun max 2-300kr vi taler om
Det er ikke kun i USA. Gibbo ved Overclockers UK siger også at de sælger AMD kortene i et uhørt højt tempo her i december, de har allerede justeret prisen på R9 280x flere gange. Men selv hvis/når det rammer DK er det jo kun max 2-300kr vi taler om
Præcis ! Han har skrevet tidligere, at de i november måned bestilte 1000stk R9 290 kort hjem, da han forventede at allerede den første uge ville de sælge 500 R9 290 kort - det gjorde de også !.
Der kan man bare se. Med det sagt, så tror jeg stadig AMD griner højt! Måske er de billigere end nvidia, men de sælger som varmt brød, rent ud pga bitcoin markede.
Mere vildt de kort går for mere brugt på Ebay.co.uk end de sælges for nye ved Overclockers.co.uk
Men syntes nu generelt det er underligt folk i England ikke bestiller fra Tyskland, udbud og pris er langt bedre. Jeg overvejede et kort øjeblik og købe nye 290X i Tyskland og smide dem på Ebay.co.uk