#18 🤣
Ja men jeg er da glad for, at Bubber klarede strabasserne. Især på hans families vegne :yes:
Han var jo delvis vidende om, hvad han gik ind til, og man er vel derfor selvforskyldt hvis det skulle gå galt. Da Bubber nu har testet sig selv på mange områder, klarede han så heldigvis også dette. Hvad mon han så finder på næste gang? 🤣 Læg imidlertid mærke til, at de første tegn på kropssvigt tydeligt sætter ind - og hurtigt!.
Jeg har næsten hvert år en masse fremmede frugtsorter stående i vindueskarmene. Citroner, Mango, Avocado, Mange slags Chili osv. og med stort held. Nogle gange bliver de selvf. for store til stuen, da den kun er 260cm. høj.
Mht. chilierne har det været sådan, at jo langsommere de har vokset (ikke meget sol), jo stærkere er de blevet. Desuden er det sådan, at frisk chili købt i supermarkedet langt fra er så stærke som ældre do.-!.
Min søn ville gerne smage en lille bid, af mine "hjemmebryggede" udgaver, hvilket fik ham til, at hoste/sprutte/tude/drikke/pusse næse i 2-3 timer bagefter (hehe) - ups 😳
#19 ja og andre steder smører de hvide får ind i stærk chili og stopper dem op "i elefanternes udstødning". Det skulle efter sigende give ekstra fart på de indiske arbejdselefanter og virker fint som tamponer. Man sætter bare en lang rød tråd i halen på fårene, så kan man nemt udskifte "tamponerne" 😲 😲 😲 - sorry mate 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 19-12-2013 21:15:04.