ahh ok, kunne godt være det var noget med det der oem, har hørt at man normalt ikke kan bruge sådan en cd på anden pcDet er nok dit OC der er ustabilt.
ahh ok, kunne godt være det var noget med det der oem, har hørt at man normalt ikke kan bruge sådan en cd på anden pcDet er nok dit OC der er ustabilt.
well gad ikke til at betale for et nyt windows fordi jeg opgradere mit bundkort og ram...ahh ok, kunne godt være det var noget med det der oem, har hørt at man normalt ikke kan bruge sådan en cd på anden pcDet er nok dit OC der er ustabilt.
Det er imod den aftale som du accepterer ved at installerer Windows at installerer en OEM licens på et andet system end det OEM licensen er bundet til, dit Windows er derfor ikke lovligt.
Du kan sagtens flytte dit OS til en ny maskine.
En OEM-udgave er ikke nødvendigvis bundet til hardware, de fleste forhandlere sælger OEM-licenser en masse, også til private.
Det er muligt at din produktnøgle skal fornyes, men så længe dit OS kun er installeret på én maskine (ad gangen) skulle det ikke være noget problem.
Og jeg tror ligesom Gripen at det er dit OC der ikke holder.
7
Tak for respons.
Jeg ved ikke præcis hvad dit "nope" sigter på, hvis det er "nope" til at certificerede forhandlere langer OEM-udgaver over disken i stor stil, er du nok nødt til at lave det "nope" om til et "yep"
I praksis er sagen mindre kompliceret og lige så meget "yep" - via Microsofts telefoniske aktiveringsprocedure kan du sagtens få tildelt en ny produktnøgle.
Jeg har været igennem den proces mindst 50 gange, langt de fleste gange uden at skulle have ny aktiveringskode.
Men lad os nu ikke trække den længere ud, emnet har været oppe tusinde gange før.
Og dog, lad os trække den et lille hak yderligere..
Måske er det i teorien ulovligt, men Microsoft praktiserer en anden fortolkning - og det er vi mange der glæder os over, når vi igen-igen skal reinstallere og/eller opgradere ;)
Så #0 - du giver den bare gas.