Superbruger
Tilføjet:
20-12-2013 12:29:51
Svar/Indlæg:
155/75
Er i windows installationsprogram, helt ny computer som er samlet. Lavede en ny partition og den sagde den skulle lave mere end en partition til windows systemfiler osv, jeg sagde ok. Var ikke tilfreds med resultet, så jeg sagde delete til en af dem for at have en stor harddisk med alt på uden partitioner, slettede en som den lavede på omkring 100mb, og den jeg selv v algte på 80gb, den lavede selv en 700746.5gb partition, MEN jeg kan ikke slette denne partition???
Da jeg slettede de andre blev de selvfølgelig merged med det andet plads, jeg kunne se jeg fik mere på den da jeg slettede dem i windows installationsprogrammet. Men den er gray out på begge mine partitioner som nu er der, så nu har jeg en på 2tb og en på 700+gb og jeg kan ikke slette nogle af dem for at få den samlet?... Nogen som kender en evt løsning på dette problem?
hdd: 3 TB Toshiba DT01ACA300
mobo: ASRock B75M - 2.0
edit: hvad jeg har forsøgt
prøvet at tage hdd fra computeren, taget sata stikket ud slukket og tændt igen for at den registrer ingen hdd, så tændt igen med hdd. har prø'vet lave ny partition som jeg sagtens kunne slette uden problemer. denne gang spurgte dem heller ikke om selv at lave partitioner som den skulle bruge til nødvendige filer. Så det må være noget med det som gik galt.
Har tænkt mig at prøve at hente firmware til hdd og smide på usb pen og se om det kunne hjælpe.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Schmidter d. 20-12-2013 12:32:07.