Waoo i Næstved (Seas-nve), jeg har en af den gamle bokse fra før waoo blev dannet (heldigvis, så jeg styrer selv alt det med router mv.) Jeg startede med dansk bredbånd som fiberleverandør, og min oplevelse var med dem, at internet og telefon var 100% ok, mens TV var noget værre lo..
Skiftede senere internet og telefon til waoo, og telefon er blevet mere ustabil, mens internettet stadig bare kører perfekt. Har en 60/60 linie, og kan uploade og downloade samtidigt med 6 MByte/sek mens jeg spiller Quake 3 online uden at kunne mærke det på spillet!! Waoo's TV ved jeg ikke noget om, men internet delen (med boksen uden router) fungerer fantastisk.
Selvom min forbindelse hedder 60/60, så er den noget højere, og modsat Stofanet (tidligere erfaring), så kan den fint klare at styre enddog mange tråde samtidigt (40 tråde down og 60 tråde up og samtidig online spil) uden spillet ødelægges, og stadig med meget fine ping-tider.
Til jer med waoo TV, jeg takker for jeres inputs, da jeg ellers er/var tæt på at skifte TV-udbyder til waoo, men det skal jeg åbenbart ikke???
Jeg har i dag den mellemste pakke fra StofaTV, og de fjerner alle muligheder for at se Formel 1 fra næste år, hvor jeg ellers ville følge K.M., så jeg overvejer waoo, for at få en billig løsning til at se RTL (HD).
#15 Har du et link til det med coax "lan" TV? Det lyder interessant!!
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Burgurne d. 22-12-2013 16:26:17.