Efter at testen er afsluttet og skrevet, er der først her til morgen, fundet en pris hos Webhallen.dk på 5469,- (derfor er pris ikke medtaget i artiklens rating) Vi kunne ikke finde nogen pris på EDBpriser/Pricerunner og Webhallen.dk har pt. ikke kortet på lager, så ta prisen som vejledende...
Syntes det er nogle dårlige diagrammer, det er ikke nemt at aflæse dem, jo man kan se hvad der score bedst, men ikke den det nøjagtige tal, det er kun i 3dmark man kan det. Ellers en fin test.
Det kostede også en investering i 3 nye test monitor.. (derfor tog det lidt tid)
Det kostede også en investering i 3 nye test monitor.. (derfor tog det lidt tid)
Ja jeg vidste der var noget godt undervejs, da jeg skrev i forrige "heavy gpu" anmeldelse om netop 1440P vs alt det andet( aka: du nævnte at der var noget på vej). Så lækkert at der er plads til sådan en investering :)
Meget fristende at købe enten det her eller "oc" modellen uden bagplade
Gigabytes "Ghz" versioner er ikke lavet til at overclocke vildt, så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, men nærmere "ud af kassen vildskab". På dét punkt leverer det
Når I nu tester de "store" kort, hvad med så at sætte et Amd HD7970 GHz eller et 7970 Matrix ind i stedet for et almindeligt reference 7970. Der er ret meget forskel i ydelse på disse. Matrix har en båndbrede på 318 Selvfølgelig kan et reference 7970 ikke hamle op med de nye store kort... God test btw, meeeen.....!