#0 Når jeg skal købe ting, så undersøger jeg på nettet hvad jeg kan få, læser anmeldelser, og beslutter mig så næsten. Kigger man på prisen er det ikke altid det rigtige valg, f.eks. købte jeg min Intel 520 SSD i stedet for en OCZ der var ca. lige så hurtig men meget billigere... Hvorfor ? Fordi jeg følte mest for Intel disken, og, jeg har flere gange oplevet at hvis jeg køber noget jeg ikke helt følte for, bliver jeg ikke rigtig glad for det, og går og overvejer om det nu havde været smartere at købe den ting jeg følte var rigtig.
Personligt synes jeg ikke Porschen er særlig køn. VW og Ford er lidt for "ordinære", selvom det er en fede biler, og designet er måske lidt mere på "familiebil". Jeep'en er lidt kedelig at se på. Hummer H3 er lidt for "stor og amerikansk". Den eneste bil jeg ville overveje ud over Range Rover'en er BMW'en.
Så mit råd må være, føler du mest for Range Rover HSE'en, så køb den. Får du så en dårlig oplevelse med den, har du det med i baggagen til næste gang du skal købe bil.
P.S. Jeg ville selv vælge Range Roveren ;)