Intel Ethernet Connection i217-v problem

Bundkort / CPU d.  29. december. 2013, skrevet af pollefrasnave
Vist: 9521 gange.

pollefrasnave

Superbruger
Tilføjet:
29-12-2013 00:29:10
Svar/Indlæg:
32/13
Jeg har et problem med oven nævnte netværks kort.

Næsten hver gang jeg har haft genstartet min computer, er der ikke nogen internet forbindelse. Når jeg åbner løsnings centeret får jeg ad vide at " der er en hardware eller software fejl " og i enhedshåndteringen er der en " Kode 10 " på netværks kortet

Problemet bliver midlertidigt løst med at af- og geninstallere driveren. men problemet kommer igen næste gang jeg har haft genstartet maskineriet...

Jeg har fuldt opdateret Windows 8, og nyeste drivere til alt monteret hardware.

Jeg har desuden søgt land og rige ( internettet ) rundt efter en løsning, men ikke fundet den endnu
Mr.

Superbruger
Tilføjet:
29-12-2013 13:45:54
Svar/Indlæg:
2518/53
Har du prøvet nyeste og en ældre driver om det er helt det samme?
Har du prøvet at søge og se nogle andre med samme problem?
Måske?: http://www.techsupportforum.co...

pollefrasnave

Superbruger
Tilføjet:
29-12-2013 17:15:39
Svar/Indlæg:
32/13
jeg har, som jeg har skrevet søgt efter andre med samme problem, men de har heller ikke rigtig skrevet en løsning

jeg har prøvet med ældre drivere, og har p.t den nyeste driver installeret

Den tråd du linker til, giver ikke nogen løsning, da man i den tråd sætter ny hardware i, som løser problemet

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
30-12-2013 20:43:37
Svar/Indlæg:
2845/91
Jeg har et meget lignende problem med mit gamle X-Fi lydkort efter jeg havde geninstalleret Windows, jeg fik det aldrig løst og endte med at købe et nyt og bedre (men jeg tror at en windows reinstall ville have fixet det men prøvede ikke).
På mit nye bundkort har jeg det samme netkort som dig, og det virker tiptop i Win7.