Jamen rigtig godt Nytår til jer også..... Og til jer jeg har pissed off i løbet af året, vil jeg gerne sige; "Bare rolig, det bliver ikke bedre næste år". 😛 🤣 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 31-12-2013 09:30:07.
Tak og i lige måde. Har ellerede mistet 2 finger ind til videre på grund af krudt 🤡
til jer med tømmermænd dagen efter.
Alkohold fadervor:
Fader Tuborg, du som er i flasken, hellige vorde din smag, komme dit krus. Ske din vilje i hovedet, såvel som i maven. Giv os i dag vort daglige glas, og forlad os vor fornuft, som også vi forlader vor besindelse. Led os blot i fristelse, men fri os fra de onde tømmermænd, thi dit er riget, magten og æren i al evighed.
BØVS / SKÅL
Evt. en mere tilsvarene til det som siden handler om.
PC fadervor:
Fadervor, du som er i datamaten. Helliget vorde dit operativsystem. Komme dit flerbrugersystem. Ske din vilje på skærmen, således også på printeren. Led os ikke i systemfejl, men fri os fra de lange svartider. Giv os i dag vor daglige udskrift, og tilgiv os vore tastefejl, selvom vi aldrig tilgiver nogen for systemfejl. Thi dit er systemet, magten over personalet, i evighed.
Og pas nu på der ude med det krudt. Jeg vil ikke høre om nogen bag efter ikke er i stand til at bruge en computer efter nytårs aften.
:yes: :yes: Men måtte da sende en ven på skadestuen,med snit i halsen og opskårne fingre, efter han blev overfaldet af en flok røvhuller med flasker på nørrebro... 😢