Hvad er lige forskellen på røde og sorte cherry keys - bare sådan i korte træk?...
Skal selv have nyt tastatur og kan heller ikke bestemme mig, har pt. et Logitech Illuminated, hvad jeg synes er lækkert, af den ene grund at det IKKE LARMER- gør alle andre, hvad jeg nærmest får kuler af at høre på, men det er jo ikke ligefrem et gaming tastatur, så har overvejet et mekanisk igen (også grundet at tast E er faldet af, dog ikke i stykke, tilsyneladende bare "trykket" uheldigt, så den er faldet af, men sætte den på igen, det kan jeg sgu ikke.
Men er så også dér, hvilket, så deraf hoppet med på vognen hér, eneste umiddelbare krav er at der skal være lys i tasterne.
Ej Razer er noget overvurderet bras, for at sige det mildt, har deres Lycosa tastatur, hvad hurtigt blev erstattet af Logitech's; lyset på Razer kan dårligt ses hvis man sidder lidt tilbagelænet, samt Shift/Ctrl tast har en tildens til at komme op og ride på kanten så den ikke kan trykkes ned alligevel, hvad er noget træls når man skal fx run/crouch i div. games. Oveni har jeg også Razer's Mamba mus, magen til plastik crap skal man lede længe efter, samt den piver og hyler ved brug og trådløs - glem det, dét har Razor overhoved ikke styr på at lave, så tja sidder med en noget dyr mus - med hale på...
Tror det eneste Razer har lavet der er godt er deres DethAdder mus. Så min mening om Razer og deraf aldrig Razer igen. Heh.... Så nåh ja, skal også have ny mus - same shit, hvilken... Hehe (bevidst ingen spørgsmåltegn, da det jo ikke rigtig høre hjemme i denne tråd)