Ja, som overskriften siger, så har jeg fået brug for et gaming setup, der har mindst 4 skærme, og må gerne kunne udvides til seks. Da jeg ikke er millionær (endnu 🤣 ), så må det ikke koste spidsen af en jetjager, men jeg er dog klar over, at et setup i denne kaliber ikke er helt billigt. Her er hvad jeg er kommet frem til indtil videre. Udover det der står, der skal indkøbes, har jeg i forvejen en god Samsung 256GB SSD, jeg flytter over i den nye maskine. Jeg har spillet Eve Online i Snart 9 år, >_< tiden flyver. Og jeg skal kunne spille i Full hd, i rimelig kvalitet på 4 accounts på en gang..
Hardware Bundkort - MSI Z77A-G45 GAMING Processor - Core i5 I5-3570 6 MB LGA1155 Grafik - Sapphire RADEON R9 290 X 2 i crossfire Harddisk - WD Red WD30EFRX 3 TB Kabinet - Gamle Gode, måske et nyt nogle forslag :)? Køler - Corsair Hydro Series H100 Extreme Performance Liquid CPU Cooler Strømforsyning - Corsair CX750M (Sort) Ram - Corsair XMS3 2 x 8 GB Skærm - BenQ GL2450 Quad Mount - No name. Find på Ebay 500,- pisk
^^^Linket er til Goggle Docs, og der står setup med priser de er selvføgelig ikke opdateret hver dag.. Setuppet må ikke kommer over 20000,- det er smertegrænsen :)
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af quarkwano d. 08-01-2014 14:38:54.
Det vil jeg gerne, skal faktisk under alle omstændigheder vente 3 måneder, for skal på job i Hong Kong her de næste par måneder :). Er det virkelig nødvendigt med mere end 750watt???
Det vil jeg gerne, skal faktisk under alle omstændigheder vente 3 måneder, for skal på job i Hong Kong her de næste par måneder :). Er det virkelig nødvendigt med mere end 750watt???
Strømforsyning er ikke et sted du skal spare. Du kan derimod spare de penge du bruger på en anden strømforsyning ved at vælge Haswell, der kan du få et bundkort til billigere penge, mens CPU koster cirka 100,- mere.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Pelinox d. 08-01-2014 15:05:32.
JA eller stille spørgsmålet, får jeg brug for 290 kortene, eller skal jeg finde noget, der bruger lidt mindre strøm, men stadig har en god gedigen ydelse :)?