Øhh grafik er det ikke rigtig video 😲 "Problemet" med at starte med at ligge sådan noget ud, er jo at forventninger bliver alt for høje og man så kun kan blive skuffet.
Ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener? Jo, grafikken er så vild som det du ser der. Det er fotorealismen, der får det til at ligne noget, der er renderet i stedet for en egentlig scene fra spillet.
Var dybt fascineret af LA Noires ansigtsanimationer. Usandsynligt fed teknologi, selvom det måske var lidt forud for sin tid (3D modelleringen var lidt off og sådan). Det her må jo bare være det naturlige skridt videre - vil meget gerne se det i aktion, foruden en masse pre-rendered hypevideo (hvilket det ret åbentlyst er). Det vil jeg da holde øje med 😀
#7 det ligner ikke grafik som kender det... Hvis det er grafikken ingame så er det for vildt. Det jeg mener er at så ligger forventningerne meget højt. Men synes bare erfaringen viser at der bliver nedjusteret i det endelige spil i forhold til hvad de første billeder og videoer viser
Så det vil sige, at efter jeg har opdateret til nyeste ATI Catalyst driver, så benytter jeg Mantle, eller skal det sættes til under indstillingerne for Catalyst ?