#7 - Ja nogen gange kan det godt gå lidt hurtigt!. Jeg mente absolut ikke, at du direkte - men indirekte ansporede personer til, at gå i borgerkrig, hvilket efter min mening KUN kan afgøres udfra den enkeltes egen moral/personlige indstilling til aktuelle problemstilling!.
Hver gang andre som du skriver om alle modbydelighederne fra en part af sagen, vil det aktivere "dårligt opdragede, mentalt svage, let manipulerede" personer til, at gå i krig med døg og ødelæggelse til følge!.
Så nej igen!. Dine indlæg opmuntrer desværre ovennævnte svage individer til, at tage til et "ophavsland", hvor de har stor sandsynlighed for, at blive slået ihjel!.
Da du endnu ikke kan indse dette, trækker jeg naturligvis min "tilgivelse" tilbage, da du jo kun er en krigsagitator der inspirerer andre til, at rejse ud for, at slå ihjel eller selv at blive slået ihjel - mens du selv sidder trygt hjemme i lille danmark og fiser den af!.
Og her er det ikke et spørgsmål om fordrejning!. Det er kun et spørgsmål om, at du ikke har en dansk mentalitet, og sidder i skjul mens du manipulerer andre til at gå i døden! Så du er med andre ord en kujon!.
/Kim