Du bør ikke gå højere end 100 grader, det er mig bekendt CPU'ens maks temperatur og hvis du kommer meget højere op lukket computeren ned for ikke at tage skade.
Personligt ville jeg nok holde mig til maks 85 måske 90 grader under full load med Prime eller lignende, det er oftere en lidt højere temperatur end du vil få ellers, f.eks. i spil, afvikling af programmer osv, selv ved høj belastning.
Mht overclocket i sig selv så er det umiddelbart et fint udgangspunkt du har der, personligt ville jeg dog nok sænke det lidt, om ikke andet så se om du kan få spændingen lidt ned uden at påvirke overclocket ellers for at sænke varmen. Til 24/7 brug ville jeg i hvert fald ikke nær så højt op.
Hvis du vil derop vil jeg råde dig til at få fat i en anden køleløsning, evt noget lukket vandkøling ala Corsair H80i ellers i hvert fald tjekke at dine load temps over længere tids belastning ved de programmer/spil du normalt bruger ikke kommer så højt op.
Håber det kan hjælpe lidt 🙂
EDIT:
Angående tempmålinger, så ved jeg ikke lige hvad du bruger til at aflæse temperaturen på din CPU, men temperaturen du burde kigge på er per kerne, der hvor du ligger nu er altså lige omkring farezonen og ikke på de mere "sikre" 85 grader...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Lyngze d. 15-01-2014 20:14:17.