Hjælp! min micrfofon ka ik skrues op / er næsten umulig at aktivere

Diverse d.  18. januar. 2014, skrevet af CJ.Thorup
Vist: 6749 gange.

CJ.Thorup

Ny Bruger
Tilføjet:
18-01-2014 15:33:46
Svar/Indlæg:
14/4
Hey derude :)

Jeg har købt nye dele til min pc. siden jeg har smidt mit nye motherboard i "GA-Z77X-D3H", siden har jeg haft probs med min lyd via microfon, for det første er den rigtig rigtig lav, og har skruet op for alle settings i win7, ved ikke hvad jeg skal gøre?

Det andet er, 50/50 af tiden aktivere den ikke før man har microfonen i munden, somom den ik registere man snakker til den,

er der et program der ka hjælpe eller andre gode ideer?
CJ.Thorup

Ny Bruger
Tilføjet:
18-01-2014 15:42:50
Svar/Indlæg:
14/4
Har lige "enable conference" something nu registere den alt men lyden i den anden ende er forfærdelig siger de andre..

What to do? (bruger skype)

Monberg75

Moderator
Tilføjet:
18-01-2014 16:10:16
Svar/Indlæg:
1194/156
Har du skruet op i Windows indstillinger for din mikrofon, og er sikker på at du har valgt den rette mikrofon i skype, så du ikke optager med dit webcam eller noget, hvis du har sådan et?

Højreklik på højtaleren ved uret og vælg 'Optagelsesenheder'

Dobbeltklik på den mikrofon du vil bruge.

Klike på fanen 'Lyt' og fjern hak ved 'Lyt til denne enhed' hvis der er hak i der.

Klik på fanen 'Niveauer' og kør op på skalaen der, det er forstærkningen til din mikrofon, og veksler fra mikrofon til mikrofon, hvor meget Windows skal forstærke lyden.

Så burde det fungere i din skype med helt almindelige indstillinger.

Ellers post lige igen her i tråden, hvis det stadig fejler.

CJ.Thorup

Ny Bruger
Tilføjet:
18-01-2014 18:07:26
Svar/Indlæg:
14/4
Hey Monberg.

Jeg har været inde i indstillinger + VIA audio prog(fra mit bundkort) alt er skruet help op, men den er stadig så freaking low, prøvede at enable "Conference" så kom der høj lyd på men kvaliteten var ringe..